Jeg tror det er en bra ting at "DTS-fans" som trodde alle sesonger var som 2021 sesongen og at det konstruerte dramaet i DTS er realistisk faller fra. Trenger ikke gå lengre enn kommentarfeltet under poster fra F1 selv, så ser man jo at enkelte folk er folk man rett og slett ikke trenger i sporten. Kaster jeg stein i glasshus? Absolutt. DTS var det som fikk meg inn i sporten. Men jeg har ihvertfall gjort en innsats for å sette meg inn i historien til sporten og tror ikke at F1 begynte med Hamilton VS Verstappen i 2021. Så får "ekte" fans mene hva de vilDe mistet nok en del av seerne etter Drive to Survive hypen etter fjorårets ganske overlegne "Red Bull sesong". Blir spennende med Audi og muligens også Andretti etterhvert
Når det kommer til Andretti så tror jeg at det skal bli vanskelig å komme inn som team nr 11. Hvis man skal legge uttalelser fra teamene og diverse rykter til grunn, så ville det være mer realistisk at Andretti kjøper seg inn slik som Audi har gjort.
Spesielt nå med den nye "concorde-avtalen" som skal signeres for 2026. Her vil jeg anbefale Aiden Millward, en kommentator på YouTube som har et objektivt syn på F1 og (til youtube å være) en forfriskende mangel på clickbait-titler. Her er hans take på den avtalen:
Han kan også anbefales varmt når det kommer til motorsport-historie generelt, ikke bare F1. Siden neste løp er i Canada, så kan dere se denne om hvordan "Wall of champions" ble til:
Så kan man vedde på hvem som blir neste offer. Det er tre muligheter her: Hamilton, Alonso og Verstappen.