Enig. Det er langt mellom høydepunktene nå. Og jeg heller kødder ikke. Sovnet etter 3-4 runder...Jeg kødder ikke - jeg sovnet jeg også. Så utrolig kjedelig 9 av 10 løp har vært de siste 4 årene. Få høydepunkter.
Usikker på om vi så samme løp. Sikker på at ikke du har sett opptak av et gammelt løp?Syns løpet var greit, kniving mellom to team kamerater gjennom så å si hele løpet. Gøy å se Alonso fighte med sin padwan. Gjetter at han sa "you fight like a lion" etter løpet. Rett og slett ganske bra løp.
Jeg har nok en interesse som stikker så dypt at jeg klinger meg til det minste av spenningUsikker på om vi så samme løp. Sikker på at ikke du har sett opptak av et gammelt løp?
Dørgende kjedelig![]()
Det du sa!Jeg har nok en interesse som stikker så dypt at jeg klinger meg til det minste av spenning
Gabriel sto virkelig frem her, har gjort det før også. Liker han bedre og bedre. Gøy å se Piastri og Lando kjempe, dette minnet om Rosberg/Hamilton.Sovnet når når jeg så Japan og Monaco. I dag koste jeg meg med glimrende racing med Piastri og Norris de første 20 rundene, med et gledelig høydepunkt å se Bortoleto gjøre sitt beste løp.
Såklart. At han ligger der han ligger på tabellen hadde nok noe og si også. Men jeg mistenker at tonen hadde vært litt annerledes hadde det vært Russell som sto for den DNFen.Verstappen hadde nok ikke vært så rolig om han hadde hatt 5 poeng mer eller mindre enn Piastri/Norris eller Antonelli![]()
Hvis Max bytter team så setter jeg en riksdaler på Mercedes. Det er så mye penger i spill at tidligere feider blir nok raskt lagt til side. Penger trumfer følelser - alltid! Mercedes har jo tidligere vist at de mestrer hybridkoden godt i tillegg.Spørsmålet er jo da hvilket team? For et bytte etter denne sesongen blir vel egentlig gambling mtp de nye reglene for både aero og motor som kommer i 26. Hvis han nå skulle finne på å stikke fra Red Bull etter denne sesongen så blir jo spørsmålet hvilket lag som kan hente han.
Klarer ikke helt å se for meg at McLaren kaster Norris eller Piastri på dør. Mercedes? Mjaaa, godt mulig at Wolf ofrer noen der for å få Verstappen, men jeg sliter med å se han i Mercedes mtp all kranglingen som har vært oppigjennom årene. Ferrari? Heller tvilsomt. Leclerc er gullgutten med kontrakt til neste millennium og Hamilton er PR-maskinen.
Så hva har du igjen? Satse på at Aston med Newey og Honda på laget får laget et missil til 26-sesongen? Det er sjansespill. Uansett, for alt vi vet så nailer Alpine eller Williams reglene for 26![]()