Formel 1

Han fikk 3 straffepoeng også og har nå 11 av 12. På 12 så får han et race ban.
Ja, jeg så han var ett poeng unna nå. Men han er så kynisk at han greier nok å holde seg i skinnet ut juni.
Jeg synes han burde fått en hardere straff en 10 sekunder uansett. En ting er å gjøre en tabbe, men å kjøre inn i andre med vilje er langt over streken i mine øyne.
Han er både en dårlig vinner og en dårlig taper. Jeg begriper ikke hvorfor han er så populær.

• Liker
Reaksjoner: Hvalrossen
Han er både en dårlig vinner og en dårlig taper. Jeg begriper ikke hvorfor han er så populær.
Fordi han:
1. Er en fantastisk god sjåfør. Selv om RB bilen kanskje ikke er den beste i dag, så er han sannsynligvis allround den beste sjåføren i griden
2. Han har en vinnerskalle av en annen verden. Folk liker slikt.
3. Han er regjerende 3 ganger verdensmester. Folk liker vinnere

Laget burde ikke sagt til Max at han skulle gi tilbake plassen, men heller ventet på dommere (som ikke hadde reagert veldig), da hadde nok ting vært annerledes. .
Enig i at det var en fullstendig feil melding av laget å gi, men er det ikke slik at hvis laget gir beskjed og sjåføren utfører (f.eks gir tilbake plass) så blir det med det.
Men hvis laget venter på dommerne så blir det straff?
Er det ikke derfor lagene gir slike meldinger for å unngå eventuell straff?

• Liker
Reaksjoner: Hvalrossen
Fordi han:
1. Er en fantastisk god sjåfør. Selv om RB bilen kanskje ikke er den beste i dag, så er han sannsynligvis allround den beste sjåføren i griden
2. Han har en vinnerskalle av en annen verden. Folk liker slikt.
3. Han er regjerende 3 ganger verdensmester. Folk liker vinnere
Tre gode argumenter. Vanskelig å motsi noen av de. Men oppførselen og arrogansen hans ødelegger mye av talentet hans for min del.
Piastri er vel så talentfull i mine øyne, og jeg tror han har en vinnerskalle på samme nivå som Max. I tillegg er han nedtonet og sympatisk.
Piastri får min stemme.

• Liker
Reaksjoner: Heftos og andres
Enig i at det var en fullstendig feil melding av laget å gi, men er det ikke slik at hvis laget gir beskjed og sjåføren utfører (f.eks gir tilbake plass) så blir det med det.
Men hvis laget venter på dommerne så blir det straff?
Er det ikke derfor lagene gir slike meldinger for å unngå eventuell straff?
Joda, det er jo for å spille safe. Det skjedde flere ganger i løpet at folk tok samme rute som stappen i den svingen uten at de fikk straff, så ville nok ikke fått reaksjon fra de hvis han bare lå foran.

• Liker
Reaksjoner: Barney Ross
Den leclerc hendelsen så var det vel leclerc som drifta sakte til venstre .. i følge et klipp eg så.
Ellers så var det jo greit å gi Verstappen litt straff for den lisje dekk rubben der. Utover det er det jo flott å sjå førere som driter i å være glattpolert og politisk korrekte . Dei er dritkjedelige.
Piastri er jo flink han , men så kjører han jo en rakett også . Så då er det jo enkelt å være jovial då... når en vinner altså.

Den leclerc hendelsen så var det vel leclerc som drifta sakte til venstre .. i følge et klipp eg så.
Ellers så var det jo greit å gi Verstappen litt straff for den lisje dekk rubben der. Utover det er det jo flott å sjå førere som driter i å være glattpolert og politisk korrekte . Dei er dritkjedelige.
Piastri er jo flink han , men så kjører han jo en rakett også . Så då er det jo enkelt å være jovial då... når en vinner altså.
Jeg tar jovial over r***høl hver dag hele uka. En ting er om det var en isolert hendelse, men når det omtrent er hver eneste gang så blir det bare uspiselig.

Næ.. synes kanskje ikkje Han er et rævhol , kun helt uinteressert i å kaste vekk tid på interjuv samt veldig aggressiv fører . Synes det er helt greit eg . Likte senna , Schumacher og vettel også , og dei var vel litt på samme måten. Skjønt den eg har litt trua på framover er vel kimi antonelli .

Næ.. synes kanskje ikkje Han er et rævhol , kun helt uinteressert i å kaste vekk tid på interjuv samt veldig aggressiv fører . Synes det er helt greit eg . Likte senna , Schumacher og vettel også , og dei var vel litt på samme måten. Skjønt den eg har litt trua på framover er vel kimi antonelli .
Enig med deg om Antonelli, han og Piastri kommer til å dominere i årene som kommer. Verstappen blir vi nok ikke enige om men det er helt ok. Så lenge han surrer på med en bil som ikke er god nok blir nok ikke humøret hans noe bedre heller. Får bare håpe han ikke gjør noe skikkelig alvorlig når han er i dårlig humør neste gang.