Formel 1

Jeg gleder meg! Et av få lyspunkter, i en ellers coronatung hverdag, at F1 nå straks starter opp igjen. Red Bull så veldig sterke i helgen, så frykter at de vil utfordre både driver- og constructor tittel. Blir spennende å se om Perez leverer. Personlig så er jeg mest spent på om (og håper at) Ricciardo og McLaren leverer varene. Blir vanvittig spennende med Schumacher, men som med Russel så mistenker jeg at bilen vil sette store begrensninger på i hvilken grad han klarer å samle noe vesentlig med poeng. Personlig så har jeg også et soft-spot for Nico Hulkenberg og skulle gjerne sett ham på pallen en gang, selv om det ser ut som en longshot nå.

Skal se om jeg ikke få testet ut fantasy :D
 
Spent på om George Russell får til noe. Han lider av å kjøre for et svakt lag, men han viste at han er kapabel når han sitter i en bedre bil.
Blir veldig spennende sesong med nye team og førere.

"Drive to Survive" sesong 3 kommer på netflix 25.mars også om jeg ikke husker feil.
Redigert: Husket feil, riktig dato er 19.mars
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: andres og Callahan
Er all-in på RIC+NOR og McLaren i år. Og moro at den rare finnen fortsatt er med... "Bwoahh!"


Og så håper jeg den russiske oligark-sønn-sjåføren hos Haas gjør det dårlig, for han virker (foreløpig) som en skikkelig kødd.

Er som wrestling: "faces" & "heels" er det som gjør det gøy!
 
Endelig F1! Mye å se frem til, med både Drive to Survive og en ny sesong. Veldig spent på hva McLaren kan finne på i år.
Schumi blir et lyspunkt, og håper som andre at Mazepin blir satt litt i skyggen. Var i alle fall ikke mye å skryte av fra hans side forrige sesong.
Russel blir spennende, håper han får en bil han kan fungere i. Liten tvil om at han har kapasiteten som trengs for å gjøre det helt store.
 
  • Liker
Reaksjoner: Rød
Håper Perez presterer i Redbull, og at Merce-dominansen ikke er så total.. uansett hvem som måtte være der oppe og kjempe..!
 
  • Liker
Reaksjoner: Rød og andres
Spent på om George Russell får til noe. Han lider av å kjøre for et svakt lag, men han viste at han er kapabel når han sitter i en bedre bil.
Blir veldig spennende sesong med nye team og førere.

"Drive to Survive" sesong 3 kommer på netflix 25.mars også om jeg ikke husker feil.
Redigert: Husket feil, riktig dato er 19.mars

Jeg har klokketrua på at Russel er top 3 raskeste førere i F1. Han var helt rå når han fikk låne bilen til HAM. Selv om skoa hans ikke fikk plass. Viser hvor viktig det er å ha en god bil. Vi får håpe neste sesong liker ut forskjellene.

Ninjaedit: Meldt meg inn i liga
 
Binger Drive to Survive. Sykt underholdende oppsummering av fjorårssesongen, og en fin oppladning til årets sesong.

20210319_200923-01.jpeg
 
Gleder meg til sesong start. Krysser fingrene på at Mercedes ikke er så dominerende i år og at det blir mer jevn race mellom førere og team. Spent på Red Bull og Ferrari i år.
 
  • Liker
Reaksjoner: Rød
Vurderer å kjøpe F1 appen, er det slik at også gamle race er tilgjengelige? (Særlig 2020 da jeg ikke så alle)..
Har ikke helt skjønt forskjell på Pro og access, men er vel bare å klinke til med Pro?
 
Vurderer å kjøpe F1 appen, er det slik at også gamle race er tilgjengelige? (Særlig 2020 da jeg ikke så alle)..
Har ikke helt skjønt forskjell på Pro og access, men er vel bare å klinke til med Pro?

Jeg trooor at Access gir deg muligheten til å se gamle løp, mens man må ha Pro for å se løp live.
 
Vurderer å kjøpe F1 appen, er det slik at også gamle race er tilgjengelige? (Særlig 2020 da jeg ikke så alle)..
Har ikke helt skjønt forskjell på Pro og access, men er vel bare å klinke til med Pro?
Pro gir deg tilbake til 80 tallet tror jeg. kjør på. Hatt i 3 år, aldri sett meg tilbake.
 
  • Liker
Reaksjoner: Zawatch
Da har jeg også meldt meg inn i ligaen! Moro med F1 og moro med tråd her på tidssonen, det har jeg ikke oppdaget før nå! Ser absolutt alle løp og følger trofast med!

Har vært tungt de siste årene for meg som Ferrari-fan men det er lov å håpe på en ok sesong i år, og at de virkelig får startet godt med nye regulations neste år.

Ellers må jeg virkelig si treningene i går lover godt for denne sesongen, håper virkelig midfield er så jevnt som det ser ut og at Red Bull er på nivå med Merc! Da kan dette bli en meget spennende sesong!
 
Herlig om Mercedes må jobbe skikkelig i år. Hadde vært artig om 3-4 lag har gode nok biler til å vinne. Lovende start :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Simtei