gulenissen
Bidragsyter
Jobbes det med ny sesong?
Yup! Og i år skal/må samtlige lag delta.
Mercedes har valgt kun å være med i en episode og det blir Hockenheim.
Planen var nok å vise Mercedes frem ved beste side i forbindelse med 125 års jubileet
Jobbes det med ny sesong?
Dette gjøres jo tilstadighet av Merc AMG pet, er det en regel som tilsier at denne finten ikke er lov?Deilig løp idag, bra å se at kampen faktisk er om 1. plass og ikke 6-7 plass...For min del enig at det ikke skal straffes for lock-up, men heller rart at ikke mercedes fikk straff for at de gjorde klar til pit-stop uten å ta inn en fører. Det er jo klokkeklart at dette ikke er lov. Mulig de får bot i ettertid?
Ja, det er ikke lov å gå ut å gjøre seg klar ved mindre det er en klar intensjon om å boxeDette gjøres jo tilstadighet av Merc AMG pet, er det en regel som tilsier at denne finten ikke er lov?
Tror de ser på at han ikke fikk en åpenbar fordel der, men helt klart en vanskelig avgjørelse å ta. Kanskje de husker Seb sin straff? heheHerlig løp!
Overrasket over at Charles ikke fikk straff for sin kutt, men er jo max digg når Mercedes og Hamilton ikke vinner![]()
Ganske enig. Men Williams har allerede kjørt over sekundet raskere på testing i år, en de gjorde i kvalifisering i fjor, så lov å håpe det løsner.Tror sesongen blir veldig lik fjoråret. Er redd Mercedes kommer til å fortsette dominansen, og at Ferrari og Red Bull må gjøre opp om resten. Men jeg har stor tro på at McLaren løfter seg, og er redd for at Williams sitter fast i søla.
De nye reglene kan slå til, og da får vi mange spennende løp. Men lovende regelendringer har skuffet før. Det værste som kan skje er at dette året bare blir et "venteår" for alt det nye som er unverveis....
Men jeg har billetter til Monaco, så jeg håper på fullt sirkus![]()