Fete slips

Når en først har tredd på seg ett slips, hvorfor i alle dager stoppe med en gørrkjedelig Windsor knute? Det finnes så mange andre knuter som gjør slipset mye mer interessant. Min favoritt de ganger jeg bruker slips, er Eldritch knuten.
Trinity knuten er og ett godt alternativ.
 
Når en først har tredd på seg ett slips, hvorfor i alle dager stoppe med en gørrkjedelig Windsor knute? Det finnes så mange andre knuter som gjør slipset mye mer interessant. Min favoritt de ganger jeg bruker slips, er Eldritch knuten.
Trinity knuten er og ett godt alternativ.

For min del blir trinity for simpelt. Går heller for et rolig hextie til finstasen. #dapper
s-l300.jpg

Neida ;)

Uansett - folk får gå kledd slik de selv vil. Til litt mer avslappede situasjoner enn overnevnte sverger jeg personlig til four in hand og slips fra Drake's.
 
Når en først har tredd på seg ett slips, hvorfor i alle dager stoppe med en gørrkjedelig Windsor knute? Det finnes så mange andre knuter som gjør slipset mye mer interessant. Min favoritt de ganger jeg bruker slips, er Eldritch knuten.
Trinity knuten er og ett godt alternativ.
Beklager, men hadde heller gått med slipset rundt hodet enn å gå med nevnte knuter.
 
Deg om det. Ingen legger merke til en Windsor vertfall. Mens eldritch er en ganske fin måte å pynte seg litt ekstra på, og en måte å bli lagt litt mer merke til. Samt den inviterer oftere til en samtale.
 
Folk må gå med det slipset og den knuten de selv foretrekker. Det er viktigst. Selv tenker jeg alt til sin tid.
 
Redigert: