Favoritt TV-Serier... Topp 3

Noen få av mange favoritter:

Trailer Park Boys! Fantastisk serie som tar seg opp voldsomt etter et par episoder.

Sopranos

Band of brothers / The pacific

Sons of Anarchy

Breaking Bad

Etter seks sesonger på to uker ble jeg ferdig med Sopranos. Hadde nesten glemt hvor fantastisk serie det er.

What's next?

House?

Har sett et par episoder av serien, og ble ikke særlig imponert. Nå skal det sies at det ikke er riktig av meg å dømme en tv-serie på grunnlag av to-tre vilkårlige episoder på NRK. Serien har jo fått mye cred her inne...

House er kult på TV, men kjøper du boksen eller laster ned og skal se maraton blir du (jeg ble hvertfall) veldig veldig lei. Er begrenset hvor mye spenning det får blitt på et sykehus.

Om du ikke har sett det før er Californication genialt.

Da stryker jeg House av listen. Californication ja. Hørt rykter om spreke damer i den serien.

Skulle gjerne visst om en serie som er litt mer seriøs, og som ikke har avsluttende episoder.

Tror jeg skal lese tråden om igjen for å få noen tips :)

Kommer du deg gjennom de første episodene er du hektet. Har sett alle fire sesongene to ganger, blir nok en gang til i juleferien.

Om du ikke har sett The Wire er den obligatorisk. Ellers er jeg som Mathfjeld stor fan av Californication selv om den ikke kan sammenlignes med The Wire.

Jeg klarte ikke The Wire, eller jeg klarte vel nesten halvveis av første sesong før jeg sovnet. Har hørt utrolig mye bra, men ble rett og slett litt for tregt for meg.

Jeg klarte ikke The Wire, eller jeg klarte vel nesten halvveis av første sesong før jeg sovnet. Har hørt utrolig mye bra, men ble rett og slett litt for tregt for meg.

Det er synd, for da går du glipp av en av de beste seriene noen gang imo:) Enig i at første del av sesong 1 er litt tung, men kommer du deg igjennom første sesong greit, så blir det bare bedre og bedre utover:)

Da hadde jeg seriøst prøvd igjen. Jeg var nær slutten på ses 1 da jeg ble sugd inn i universet. Da er det ingen vei tilbake.

Min beste TV/Film opplevelse by far. Trodde det var umulig å toppe Sopranos, The Wire greier det. Lett.

Akkurat samme følte jeg, men så ble det plutselig veldig bra. Hadde samme med mad men. Trengte en halv sesong på å komme igang.

Nå er heldigvis sesong 7 av Entourage innkjøpt. Konge.

The Wire er bra greier. Er ikke sikker på hvor mange sesonger det er nå (gidder ikke sjekke imdb i skrivende stund). Har sett de fire første iallefall. Ikke det beste jeg har sett, men det er absolutt verdt å få med seg :)

Entourage er vanvittig bra underholdning! Hehe, måtte dobbelsjekke Sasha etter siste sesong. Ble jo nysjerrig! Ari Gold må være den kuleste karakteren på tv noensinne! :p

Suits må dere se.

I tillegg har jeg oppdaget lavbudsjetts-serien Kenny vs. Spenny. Jeg holder på å le meg ihjel!

Men den passer nok ikke for alle ;)

The Wire er bra greier. Er ikke sikker på hvor mange sesonger det er nå (gidder ikke sjekke imdb i skrivende stund). Har sett de fire første iallefall. Ikke det beste jeg har sett, men det er absolutt verdt å få med seg :)

Entourage er vanvittig bra underholdning! Hehe, måtte dobbelsjekke Sasha etter siste sesong. Ble jo nysjerrig! Ari Gold må være den kuleste karakteren på tv noensinne! :p

Det er 5 sesonger, så da er det bare å få sett den:) Mange bra damer i serien, og noen av de MÅ sjekkes ut ja.. Hehe! Og jeg er så enig, Ari er helt sjef:)

Skulle gjerne visst om en serie som er litt mer seriøs, og som ikke har avsluttende episoder.

BBCs Lip Service.

Sesong 1 er ute på DVD, sesong 2 er ikke sendt enda. Standard britisk med 6 episoder.

Handlingen er blant lesbiske jenter i Glasgow. :D:D:D