Favoritt TV-Serier... Topp 3

Mange gode tips her, og mange serier jeg må legge til listen. Men en ting som slår meg: Går det an å lage en liste uten the Wire? Om ikke på toppen så i alle fall høyt oppe? En fantastisk fortelling etter alle målestokker som jeg aldri kommer til å glemme! Den har vel ikke blitt gammel allerede...? Speaking of.. Håper den oppvoksende generasjon får med seg Twin Peaks. Legendarisk! Mitt bakstreverske bidrag :)
 
Seinfeld vil alltid være nr.1
How not to live your life og Misfits får for øyeblikket de neste plassene.
 
Mens jeg og fruen venter i spenning på Boarwalk Empire skal bli tilgjengelig, så har vi måttet ty til serier vi har sett før. Nå er det "The West Wing" det går i. Serien er helt grei. Litt overkill av patriotisme og "USA er overlegen andre land". Det er helst minnene fra sist gang vi så den som gjør at vi valgte å pløye gjennom syv sesonger en gang til.

Dep. chief of staff rocker en Rolex GMTII Pepsi fra sesong 2 og utover. Funker bra det ettersom den er nest øverst på ønskelista mi om dagen.
 
Har nettopp kjøpt meg den komplette serien av "Yes Minister" og "Yes, Prime Minister". Gammel, men god.
 
Ser så mange serier, men skal jeg velge ut de tre på topp blir det disse: :)


Dexter

Leverage

Blue bloods
 
Syk sesong slutt på dexter, måte jo komme ;)
Skal se nye episoden av Californication no! endelig start.
Kan også anbefale homeland.
 
Friends er en klassiker for meg, men av det som går på TV nå må det nok være:

1. Grimm
2. Sons Of Anarchy
3. House
 
Synes tv-serien Dag var utrolig bra jeg, hadde maraton med den i jula, og så begge sesongene iløpet av noen dager, Atle Antonsen spiller så utrolig bra i denne serien. Anbefaler den på det sterkeste:)
 
Jeg har kastet bort noen timer av livet mitt på "Walking Dead", og vil ikke anbefale andre å gjøre det samme. Første episode ver grei, deretter utviklet det seg til banal såpeoperaintrige. Hotel Cæsar med zombier. Styr unna.
 
Så akkurat ferdig sesong 6 av Dexter. Uff og uff. Håper virkelig ikke det kommer en sesong 7.
 
Tegneserien Archer er tåpelig underholdene :p
Ellers likte jeg blant annet Entourage, The Office (US) og Suits
 
Akkurat nå... Louie og Life´s too short, håper på en ny sesong med Curb. Av aktualitets program er det Daily Show som gjelder.