Favoritt TV-Serier... Topp 3

Really? Sesong 1-5 var jo kjempebra. Jeg som gledet meg sånn til sesong 6 :(

Dessverre, uten å fortelle for mye synes jeg mye av spenningen har blitt borte. Plottet er kult, men ting går dessverre for lett for mister Dex i sesong 6 :(
 
Hank is back! Syns Californication er en fantastisk serie med morsomme replikker og bra underholdningsverdi.

For øyeblikket holder jeg på å jobbe meg gjennom House. Har også hørt at How to make it in America skal være bra.
 
Hank is back! Syns Californication er en fantastisk serie med morsomme replikker og bra underholdningsverdi.

For øyeblikket holder jeg på å jobbe meg gjennom House. Har også hørt at How to make it in America skal være bra.

How to make it on America er neste serie på "se" listen her! Den står alt klar i hyllen, så må bare få satt den i spilleren og trykket på play:)
 
Alcatraz

http://www.tvrage.com/Alcatraz

Ny serie fra FOX med stort potensiale.

Godgutten fra Lost er med:

16771.jpg


Hovedrollen er behagelig å se på:

44669.jpg


Storyen er 50 år etter Alcatraz ble nedlagt, fangene dukker opp uten at de har blitt eldre. Det er duket for forviklingar! ;)

Liker normalt ikke "unaturlige ting" men denne lover godt.

Genre: Action | Drama | History | Mystery | Sci-Fi | Thriller
 
Jeg har kastet bort noen timer av livet mitt på "Walking Dead", og vil ikke anbefale andre å gjøre det samme. Første episode ver grei, deretter utviklet det seg til banal såpeoperaintrige. Hotel Cæsar med zombier. Styr unna.

Nei det er jo en stilig serie det! Man må ta den for det den er synes jeg, og ja den er kansje litt hotel cæsar, og tar litt mye av, men sånn liker jeg det;)

Som flere er inne på så er Homeland en god serie, og selvsagt Game of thrones
 
Man gleder seg noe sykt! For dere som har lest bøkene, hør på de tre hornstøtene på slutten her. Grøss :D

[video=youtube;RKsP4fi3jL0]http://www.youtube.com/watch?v=RKsP4fi3jL0&feature=fvst[/video]
 
Har sjeldent gledet meg til en serie mer en Game of Thrones sesong 2. Bok 2 er jo et monster av en bok, så om tv-serien klarer å gjenskape magien som de klarte i s1 så blir det helt fantastisk.
 
:O :O Så akkurat den siste episoden av "Pawn shop", i slutten kjøpes det en Rolex DD i gult gull, med aftermarked lenke(helgull 18K), diamant bezel og skive til 4k $!!!!!!!!! :eek::eek::eek: Blir trist av å tenke på at det er lagt monopol på pantelånere i Norge:(
 
Game of thrones sesong 2 blir bra ja.

Etter anbefalinger i denne tråden sjekka jeg ut Californication, som virker lovende. Jeg prøvde meg på pilotepisoden av denne Alcatraz, men det ble for teit. Liker godt Sci-fi og det overnaturlige, men dette var for dårlig. Skal prøve en til episode før jeg gir endelig dom.
Har også begynt å se Pan Am, men den er ikke spesielt god. Er såpe kvaliteter her ja. Er noen pene jenter som gjør opp for mye dårlig historie og skuespill.

Ellers kan jeg bare anbefale mye av det som er sagt før, som Mad Men, The Wire og Dexter.

Og til de på sonen som var for unge til å oppleve det da det var nytt:
X-Files
Twin Peaks

Og en anbefaling jeg garantert er alene om:
Avengers - Earths Mightiest Heroes <-- svært høy kvalitet, til animasjonsserie å være. Moro!
 
:O :O Så akkurat den siste episoden av "Pawn shop", i slutten kjøpes det en Rolex DD i gult gull, med aftermarked lenke(helgull 18K), diamant bezel og skive til 4k $!!!!!!!!! :eek::eek::eek: Blir trist av å tenke på at det er lagt monopol på pantelånere i Norge:(

Måtte se den jeg også.. Iced Out ;) men 4k må jo være ett bra kjøp? Men det var jo midt på natta så, det forklarer vell litt, uten papirer og boks var det også! :)
 
Må si jeg ble positivt overrasket av Sherlock anno 2012, som gikk på rikstv i går.
Førsteinntrykket var "hva i he#*$e" er dette for noe? Likte heller ikke figuren som spiller hovedrollen, men det hele ble snudd på hodet, da det viste seg at denne fyren hadde en liten "cosmo" i seg :)
Jeg skal sette meg godt til rette neste tirsdag og.
 
Må si jeg ble positivt overrasket av Sherlock anno 2012, som gikk på rikstv i går.
Førsteinntrykket var "hva i he#*$e" er dette for noe? Likte heller ikke figuren som spiller hovedrollen, men det hele ble snudd på hodet, da det viste seg at denne fyren hadde en liten "cosmo" i seg :)
Jeg skal sette meg godt til rette neste tirsdag og.

Denne er bra. Sesong 1 og 2 kan kjøpes på play.com for prisen av en natorem (sånn ca) på blu ray. Vel verdt pengene.
 
Må bare få anbefale Boss med Kelsey Grammer som ja...Boss i Chicago :D
Ellers har jeg sett første sesongen med Life's too short med og av Ricky Gervais og Stephen Merchant...Hysterisk :)

-V
 
Mine topp 3 + litt til :)

Topp 3, anbefaler på det høgste nummer 1:

1: OZ (http://www.imdb.com/title/tt0118421/)

2: Dexter

3: Breaking Bad

Ikkje på lista, men må nemnast:

Blackadder/Sorte Orm, Mad Men, Modern Family, Spartacus, NYPD Blue, House, The Walking Dead, How I Met Your Mother, Two And a Half Men, The Big Bang Theory, 24, Criminal Minds, Chuck, sikkert eit par som er gløymt.. :p

Simpsons og Family Guy, dei to er vel obligatoriske :)