Favoritt TV-Serier... Topp 3

Topp 3:
Game of Thrones
Breaking Bad
Dexter

Verdt å se:
Mr Robot (fine klokker)
The Blacklist
Billions
Suits
Ozark
Homeland
White Collar
Fargo
Narcos
Westworld

Andre jeg ser/sett:
Arrow, The Flash, Gotham, Workaholics, Arrested Development, Prison Break, Under The Dome, Sons of Anarchy, Chuck, Better Call Saul, American Horror Story, How I Met Your Mother, House of Cards, Modern Family, Fargo, Blue Mountain State, Lucifer osv
 
Kan anbefale Dark på Netflix
dark_us.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: HerrUr og Plainview
Godt å se Netflix kjører på. Dark settes på watchlist.

Annet nytt fra Netflix:
Godless er verdt en titt. Western. Storyen satt til en by med nesten kun damer. Som får besøk av menn. Jeff Daniels, blant annet.
The Punisher er en Marvel-serie. Kun sett to episoder, men det virker bedre på nær alle måter enn de produksjonen til de "andre" Marvel-seriene jeg heldigvis har sluttet å se.

De to seriene krever ikke stort mye av publikum mht. dialog eller plot, men er mer underholdende enn mye annet som går i høst.

Og forresten: Mr. Robot sesong tre er snart ferdig og klar til maratontitting.

edit: Ser alt er nevnt på forrige side. :confused: Gode nyheter kan ikke nevnes for ofte osv..
 
Godless har jeg ikke helt fått taket på enda, men satte (overraskende) stor pris på The Punisher. Mindhunter var også veldig bra. Synes avslutningen var litt brå, men det var vel tidlig klart at dette måtte det bli flere sesonger av.
 
  • Liker
Reaksjoner: Telemarkshelten
The Punisher er en Marvel-serie. Kun sett to episoder, men det virker bedre på nær alle måter enn de produksjonen til de "andre" Marvel-seriene jeg heldigvis har sluttet å se.

(...) satte (overraskende) stor pris på The Punisher.

Veldig enig. Jeg har utsatt Punisher i det lengste, men da jeg endelig kastet meg på kan jeg ikke si annet enn at jeg liker det veldig godt. Lett og fornøyelig underholdning.
 
Sett The Night Manager nå i romjula. Kjempeserie. Anbefales. 8 episoder. Hugh Laurie er med.

Sistnevnte var grunnen til at jeg fant TNM, etter å ha binget House nå på senhøsten. House var kjempe. :D
 
Slår et slag for serien "preacher"
Ganske heavy fantasy basert på en kulttegneserie om overnaturlige krefter/vampyrer osv.

Har sett de første 2 episodene og syns serien er en kul avveksling fra game of thrones osv.

Får bare håpe godfølelsen vedvarer

Ferdig med sesong 2 nå, og denne har fått alt for lite oppmerksomhet. Ligner ikke på noe annet jeg har sett på TV i år. Humoren er virkelig kølsvart, det er vampyrer, småbyliv i sørstatene, gud, helvete og du kommer til å elske både goodguys og badguys :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Utinaturen og karving