Favoritt TV-Serier... Topp 3

Delt 1.- Suits (jeg har fått helt dilla på serien og sett de to første sesongene i løpet av siste syv dagene midt i masterskriving.. produktivt!)
Delt 1.- Breaking Bad
3. Arrested Development (Gjelder ikke siste sesong)
+ Homeland, House of Cards, 24, White Collar, Orange is the new black, Revenge, Helt Perfekt,

Også fått startet på Breaking Bad, endelig, lover godt efter piloten+to episoder

Du har mange dager med superlativt tv-drama forann deg. Heldiggrisen!

Er midt inne i første sesong av Banshee. Helt ok serie (første sesong). Ikke særlig mektig, men kjekk underholdning. Litt oppbrukt plot kanskje..

Så spørst det hvor lenge jeg klarer å holde meg før jeg bare MÅ se True Detective. Vil helst spare til hele sesongen er tilgjengelig.

Det er kanskje på tide å nevne Band Of Brothers igjen? Hadde som tradisjon å se den i jula, men uteblitt de siste årene. Begynner igjen nå snart tenker jeg.

Det er kanskje på tide å nevne Band Of Brothers igjen? Hadde som tradisjon å se den i jula, men uteblitt de siste årene. Begynner igjen nå snart tenker jeg.

En av mine absolutte favorittserier. Har sett den en del ganger, og den er like bra hver eneste gang. Ellers synes jeg den nye sesongen Sherlock er veldig bra. Fantastiske manus, bra skuespill og bra regi.

Ellers synes jeg den nye sesongen Sherlock er veldig bra. Fantastiske manus, bra skuespill og bra regi.
Hadde en kveld med alenetid (les: quality time) og gikk for S01 med Sherlock (2010) - 3x1.5h
Riktig så artig serie, er en sucker for det mest av, rundt og med Sherlock og dette var absolutt en morsom vri på varemerket.

Hadde en kveld med alenetid (les: quality time) og gikk for S01 med Sherlock (2010) - 3x1.5h
Riktig så artig serie, er en sucker for det mest av, rundt og med Sherlock og dette var absolutt en morsom vri på varemerket.

S02 og 03 var knallgode med.
Ifølge IMDB så er det tanker om en sesong fire .... 2016 en gang :)

Game of Thrones er ukens høydepunkt
Har sett første episodene av Crossbones, anbefaler å se Black Sails hvis du liker pirater;)
24
Og så skal jeg ta for meg alle ni? sesongene av The Office om noen uker:eek:

Ikke noen super serie akkurat (bortsett fra at Liev Schreiber alltid er konge), men i sesong 2 så kommer det fram at Ray Donovan, i serien med samme navn, er glad i klokker med en klokkeboks med 8 godsaker.