F.P.Journe-tråden

Chronomètre Bleu

Jeg blir aldri lei bildene du poster, @Edzilla, de er helt magiske! Står selv på venteliste for en Chronomètre Bleu, og gleder meg så ekstremt til jeg har kloa i den!

Tusen takk for det @Nikko !
Kan jeg spørre hvor du står på liste, og når du er forespeilet levering.
 
Tusen takk for det @Nikko !
Kan jeg spørre hvor du står på liste, og når du er forespeilet levering.

Står på liste i Paris. Mener å huske at de forespeilet 2 år da jeg skrev meg på, fikk denne mailen tidligere i år, så synes det er rart om de har sluttet med lister uten å informere potensielle kunder:

"Following your registration on our Chronomètre Bleu waiting list, we would like to inform you that since January 1st 2019, the price is 25 300€ TTC (21 083€ tax free).


Could you please confirm us your interest for this watch in order to update our waiting list ? "
 
I think not.. Sjekk teksten i @Edzilla sitt bilde, sitert her.

Usikker på om du beskylder meg for løgn eller om det vare bare en spøk, men har ihvertfall ikke fått noe beskjed om jeg har blitt kastet ut av listesystemet deres i Paris. Fikk senest en bekreftelse at jeg var på liste i januar. :)

Edit: når det er sagt så blir jeg ikke overrasket om jeg blir kastet av, men liker å leve i troen til jeg får kontrabeskjeden :)
 
Står på liste i Paris. Mener å huske at de forespeilet 2 år da jeg skrev meg på, fikk denne mailen tidligere i år, så synes det er rart om de har sluttet med lister uten å informere potensielle kunder:

"Following your registration on our Chronomètre Bleu waiting list, we would like to inform you that since January 1st 2019, the price is 25 300€ TTC (21 083€ tax free).


Could you please confirm us your interest for this watch in order to update our waiting list ? "

Får håpe du fortsatt får lov til å stå på listen til tross for nye instrukser.
Vanvittig hyggelig de som driver boutiquen i Paris.
 
  • Liker
Reaksjoner: Nikko
Noen dagsferske lupebilder av F.P. Journe Tourbillon Souverain
IMG_2263.JPG


IMG_2263.JPG


IMG_7591.JPG


IMG_0552.JPG


IMG_2771.JPG


IMG_9161.JPG


IMG_0477.JPG


IMG_9929.JPG


IMG_9185.JPG
 
Jeg hadde nok sendt en mail for å få en oppdatert status. Synd om du evt. rykker tilbake til start.

@Edzilla @Preacher
Herregud så raske de, fikk svar etter ganske nøyaktig seks minutter.

"Dear Sir,
Thank you for your message.
Yes I confirm that M.Journe has decided to reduce the production of the Chronomètre Bleu and that we have close our waiting list.
I can’t confirm you a period but I confirm you that you are well registered on our waiting list."

Jeg tolker responsen slik at jeg fortsatt er på ventelisten, så får vi bare vente å se.
Enn så lenge er det bare å smøre seg i tålmodighet og fortsette å se på de fantastiske bildene som blir postet her!
 
@Edzilla @Preacher
Herregud så raske de, fikk svar etter ganske nøyaktig seks minutter.

"Dear Sir,
Thank you for your message.
Yes I confirm that M.Journe has decided to reduce the production of the Chronomètre Bleu and that we have close our waiting list.
I can’t confirm you a period but I confirm you that you are well registered on our waiting list."

Jeg tolker responsen slik at jeg fortsatt er på ventelisten, så får vi bare vente å se.
Enn så lenge er det bare å smøre seg i tålmodighet og fortsette å se på de fantastiske bildene som blir postet her!
Bare å krysse fingrene.
 
@Edzilla @Preacher
Herregud så raske de, fikk svar etter ganske nøyaktig seks minutter.

"Dear Sir,
Thank you for your message.
Yes I confirm that M.Journe has decided to reduce the production of the Chronomètre Bleu and that we have close our waiting list.
I can’t confirm you a period but I confirm you that you are well registered on our waiting list."

Jeg tolker responsen slik at jeg fortsatt er på ventelisten, så får vi bare vente å se.
Enn så lenge er det bare å smøre seg i tålmodighet og fortsette å se på de fantastiske bildene som blir postet her!

Det lover godt!
Du får hilse Maurine Tessier fra Ed The Norwegian Journe-Guy