Eski's klokker

Gratulerer med WIS-status, Espen. Og ikke minst med en kjempeflott klokke!
Føler et aldri så lite snev av misunnelse her nå.

Denne MÅ du ta med oppover i vinter.

Det var du som stakk av med den. Gratulerer med ny klokke og WIS-status :)
Var på nippet til å kjøpe den 1680-en selv, men rakk ikke å tenke meg om før klokken var solgt!

Kanonpresentasjon! Takk som deler med oss andre. Og den Rolexen var stilig..... Gratulerer!;)

Gratulerer :p

Morsomt med litt historie.

Som ferskt medlem er jeg meget imponert over hvor mye arbeid dere legger i disse trådene. Bøyer meg i støvet!

Gratulerer så mye med et upåklagelig 14060-substitutt :) Og takk for morsom presentasjon. Til å hate klokkehobbyen din synes jeg din kone er ganske så tolerant, gir deg klokker i gave og greier.

Gratulerer så mye! :D Hva slags glass sitter på denne? Tophat med cyclops fjernet?

Gratulerer så mye med et upåklagelig 14060-substitutt :) Og takk for morsom presentasjon. Til å hate klokkehobbyen din synes jeg din kone er ganske så tolerant, gir deg klokker i gave og greier.

Tanken har slått meg. Har igjen fått beskjed om at nå skal ikke du ha noen klokker igjen. Neida sa jeg, og idet jeg uttalte ordet kom jeg på at jeg har bestilt TS klokken.

Gratulerer så mye! :D Hva slags glass sitter på denne? Tophat med cyclops fjernet?

takker. Sitter et 5513 glass på den som den fikk i forbindelse med en service.

Grattis med ny tilvekst i samlingen!

Nice move!:D

Denne var flott. :D
Gratulerer så mye.

Takk. Er over all forventning fornøyd. kjenner at dette var riktig.