Eski's klokker

Takk alle sammen.

Jobber nå med en ny taktikk for å skaffe fler finanser til klokker. Følg argumentasjonen;)

Hvis jeg ikke kjøper klokker for pengene mine så klarer jeg jo aldri å spare til noe allikavel. Da bruker jeg dem jo bare opp på piker vin og sang. Det er derfor mye bedre om jeg kjøper klokker. Da har vi verdier som vi kan gjøre til penger dersom vi trenger det.

Altså er det eneste fornuftige å kjøpe fler klokker fremover, og da av merker som gjerne stiger i verdi.

Det utrolige er at jeg til en viss grad får forståelse for dette.:p

Veldig bra presentasjoner, Espen :)
Du har skaffet deg noen tidløse klassikere. Er spent på hva som kommer videre.

Hvis jeg ikke kjøper klokker for pengene mine så klarer jeg jo aldri å spare til noe allikavel. Da bruker jeg dem jo bare opp på piker vin og sang. Det er derfor mye bedre om jeg kjøper klokker. Da har vi verdier som vi kan gjøre til penger dersom vi trenger det.

Haha, jeg bruker samme argumentasjon :D

Het var det mange godbiter jeg aldri har sett at du har brukt eller presentert.. Det er alltid veldig moro og se. Klokkeinteressen har åpenbart bitt deg hardt og det blir spennende å se hva som sniker seg inn i boksen fremover. Gratulerer med fin tråd. Jeg skal om 1-2ur begynne en tråd selv, men er ikke helt der ennå kjenner seg.. På gjensyn!

Het var det mange godbiter jeg aldri har sett at du har brukt eller presentert.. Det er alltid veldig moro og se. Klokkeinteressen har åpenbart bitt deg hardt og det blir spennende å se hva som sniker seg inn i boksen fremover. Gratulerer med fin tråd. Jeg skal om 1-2ur begynne en tråd selv, men er ikke helt der ennå kjenner seg.. På gjensyn!

Takk takk. Har drøyd litt med å presentere selv, men kunne gjerne tenkt meg å se flere av andres samlinger så da kunne jeg jo ikke være dårligere selv.

Flott presentasjon & samling, Espen!

You`re a WIS :cool:

Takk takk.

Det får bli presentasjon på min 1000post, det er vel da som jeg forstått, man regnes som en ekte WIS?

Hadde lovet meg to ting. Ikke plexi og ikke vintage, men er så miljøskadd av forum og NURK at da denne dukket opp klarte jeg ikke si nei.

I give you sub 1680

856a75ca.jpg

Og nato

f09897a7.jpg

Og wristshot

DSC00389.jpg

Absolutt rå klokke! Gratulerer! Merker jeg begynner å bli sugen på en submariner altså. Nå skal en speedmaster (måneklokken) inn først, så blir det nok en sub etterpå!