Er denne 5513 the real deal?

Jeg er i hovedsak ute etter meters first og tropical plexi. Spider, lollipop osv osv er ikke av så,stor betydning. Spiderdial og tropical dial kunne jeg ikke tenkt meg. Og komme med en grunn til at jeg er ute etter det blir værre, meters first er en liten forskjell på linje med redsub som skiller klokken fra mengden, tropical plexi fordi det er sinnsykt kult.

En Bart Simpson 5513 hadde også vært kult, men det har dessverre ikke klokken jeg forhandler om nå.

Takk for forslag, både her og på PM.

Er i utgangspunktet ikke ute etter en 5513, men får jeg denne for hva jeg har bydd er det en deal jeg ikke kan si nei til.

Fikk beskjed at klokken slakker 4 sekunder i døgnet. Venter nå på bildet av verket.

Har hatt god kontakt med selger, men han sliter med å få åpnet baklokket da ingen av AD i byen utfører service selv. Derfor har de heller ikke verktøy. Vi får se hva som skjer. Fordelen med at det tar litt tid er at jeg ikke lenger er redd for at dette kan bli et dumt impulskjøp, i beste fall blir det kun et dumt kjøp :)

Jeg er i hovedsak ute etter meters first og tropical plexi. Spider, lollipop osv osv er ikke av så,stor betydning. Spiderdial og tropical dial kunne jeg ikke tenkt meg. Og komme med en grunn til at jeg er ute etter det blir værre, meters first er en liten forskjell på linje med redsub som skiller klokken fra mengden, tropical plexi fordi det er sinnsykt kult.

En Bart Simpson 5513 hadde også vært kult, men det har dessverre ikke klokken jeg forhandler om nå.

Takk for forslag, både her og på PM.

Er i utgangspunktet ikke ute etter en 5513, men får jeg denne for hva jeg har bydd er det en deal jeg ikke kan si nei til.

Fikk beskjed at klokken slakker 4 sekunder i døgnet. Venter nå på bildet av verket.

Hæ? du er i utgangspunktet ikke ute etter en 5513, men en 5513??????:confused:

hehe, litt frem og tilbake her ja. Poenget var egentlig at jeg ikke er på jakt etter en 5513 da jeg alt har en 14060, men når denne dukket opp kunne jeg ikke la være å prøve meg. Vi får nå se hva tiden viser...

Med budsjette jeg jobber med kan jeg nok dessverre ikke handle av Jonny. Pluss at jeg vil ha patina, men takk for tipset.

Pengene mine har bein og å gå med, men han er ganske tafatt. Håper på det beste, men håpet svinner.