EQS noen som tenker på en sådan?

Hvis jeg skulle kjøpt bensin/diesel i dag, ville jeg trolig gått for en veldig spesiell eller eksklusiv variant - et klenodium som er kul å ha om 10år når det kanskje ikke selges diesel- eller bensinbiler lenger.
Måtte ha blitt en GMA T50 da, hvis vi ser helt bort fra budsjett.

• Liker
Reaksjoner: SGG
Bestilte en BMW iX i Supercharged utstyrsvariant. 8 ukers levering så den kommer til Norge siste uke i november. Overraskende rask levering!? Det ble for lang og usikker ventetid på EQS.
Jeg har ikke helt bestem meg for farge men lagt inn ordre på en Individual lakk i prisen. Vis vedlegg 265281Vis vedlegg 265282Vis vedlegg 265282
Liker og desse og vurderer kjøp.
Litt usikker på rammeløse dører så vil se bilen først. Trur det blir ein veldig bra (el)BIL.

• Liker
Reaksjoner: Todda
Lamborghini Urus
Audi Q8 RS
Mercedes GLS/G AMG 63
Cayenne versting versjon
Defender versting versjon

Folk er rare. Noen av disse kunne jeg sikkert godtatt siden de er relativt praktiske, men som drømmeliste?!

(Kjører en del Q8 RS, fin den altså, om man trenger traktor)

Hva skal man egentlig med fancy skiver på en bruksbil? Se tøff ut? De stopper vel ikke noe fortere?!

Hva skal man egentlig med fancy skiver på en bruksbil? Se tøff ut? De stopper vel ikke noe fortere?!
Denne «hva skal man egentlig«-listen kan vel egentlig bli ganske lang når det først kommer til «bruksbil»!?
68885744-B327-4C8D-81DC-1720F2134048.jpeg

Hva skal man egentlig med karbonskiver på en bruksbil? Se tøff utv
Merkelig dustemikkel svar.. Kanskje et riktig svar om verden hadde sentrert rundt @kvasbo sine behov og preferanser:LOL:

Forstår bare ikke konseptet diger SUV med stor motor. Hvorfor først skaffe et handikap og så en stor motor for å veie opp liksom?

Men, mye ikke jeg forstår.

• Liker
Reaksjoner: ErlendBA
Man trenger ikke latterliggjøre det man ikke forstår - selv om akkurat dette var ganske uskyldig ;)