- Medlem
- 6. des. 2013
Alle klokker er vel egentlig bruksklokker.
Selvfølgelig, så det kommer ann på hva man mener med bruk - utover å ha den på armen.
Alle klokker er vel egentlig bruksklokker.
Nå må vi få høre om du har blitt noe klokere og hvordan du resonnerer videre @flyback
Artig tråd og premisser!
Herlig! Noe av det bedre jeg har lest på lenge.Jeg bryr meg ikke om:
- Quartz
- Annenhåndsverdi
- Fornuft
- Riper
- Servicekostnader
Herlig! Noe av det bedre jeg har lest på lenge.
Den er jo ikke noe dyr(relativt sett), og ikke veldig tilgjengelig. Men den er nydelig flott, med et flott urverk - og flaksen skal ha det til at @Tetragrammaton har en som kommer for salg etterhvert(?).
Glashütte Original Sport Evolution
Vis vedlegg 29608
Vis vedlegg 29609
Jeg bryr meg ikke om:
- Quartz
- Annenhåndsverdi
- Fornuft
- Riper
- Servicekostnader
..men hva med en service tid på flere måneder når du kun har ett ur?
Ha ha ha!Artig tråd - og sprekt forsøksprosjekt. Blir litt som å slutte å røyke. Noen klarer det - andre ikke. Burde hatt en egen tjeneste kalt "1klokke.no" og noe á-la slutta.no.
- Egen app og greier med motiverende status: "Nå har du vært 1klokke-eier i 12 dager" og med budsjett som teller i bakgrunnen
- For de som velger en Rolex som 1klokke, så går gevinsten opp hver dag
- mens delta blir positivt mindre for hver dag som går for alle andre
- Så, slikt sett burde alle "1klokke"-prosjekter gått for noe man taper mye på, slik at man har et incentiv til å forbli 1klokkemann.
Vi har jo @harper som kan lage motoren til en slik app.Ha ha ha!![]()
Kan ikke du lage denneArtig tråd - og sprekt forsøksprosjekt. Blir litt som å slutte å røyke. Noen klarer det - andre ikke. Burde hatt en egen tjeneste kalt "1klokke.no" og noe á-la slutta.no.
- Egen app og greier med motiverende status: "Nå har du vært 1klokke-eier i 12 dager" og med budsjett som teller i bakgrunnen
- For de som velger en Rolex som 1klokke, så går gevinsten opp hver dag mens delta blir positivt mindre for hver dag som går for svært mange andre merker
- Så, slikt sett burde alle "1klokke"-prosjekter gått for noe man taper mye på, slik at man har et incentiv til å forbli 1klokkemann.
Veldig gøy med så god respons, jeg setter pris på alle bidrag!
Jeg bryr meg ikke om:
- Quartz
- Annenhåndsverdi
- Fornuft
- Riper
- Servicekostnader
Jeg er veldig enig med @Chronodiver. Uenig med @Genta. Jeg likte tipset til @Havvo
Noen som vet hva en Laurent Ferrier Galet i stål koster?
![]()
Litt enabling under 25% av budsjett - HVIS det selges. 200m WR, 42mm, markedets ALLER BESTE lenke og lås med markedets ALLER BESTE mikrojustering.
Veldig gøy med så god respons, jeg setter pris på alle bidrag!
Jeg bryr meg ikke om:
- Quartz
- Annenhåndsverdi
- Fornuft
- Riper
- Servicekostnader
Jeg er veldig enig med @Chronodiver. Uenig med @Genta. Jeg likte tipset til @Havvo
Noen som vet hva en Laurent Ferrier Galet i stål koster?
![]()