Endelig fått grail/drømmeklokke hvor lang tid……

Så lenge man fortsetter å scrolle på instagram, klokkeforum osv så finnes det ikke håp. Neste fristelse er alltid rett rundt hjørnet. Eneste løsning er å logge av, bruke tiden på andre ting og nyte det man har. Men det betyr jo å si farvel til denne deilige hobbyen..

Så lenge man fortsetter å scrolle på instagram, klokkeforum osv så finnes det ikke håp. Neste fristelse er alltid rett rundt hjørnet. Eneste løsning er å logge av, bruke tiden på andre ting og nyte det man har. Men det betyr jo å si farvel til denne deilige hobbyen..
+1

Eller at @Timekeeper tar seg et par vinglass for mye en kveld og legger ut Datographen for salg. Da kan jeg kanskje endelig sove uten å drømme :)

Planleggingen foregår konstant. Får jeg inn "holy grail" idag (noe som ikke finnes), er allerede neste grail planlagt for lengst. Jeg planlegger ofte i lang tid fremover. Jakten etter den neste klokken via google, Instagram og YouTube er jo det kjekkeste.

Det er behagelig å lese kommentarene her. Da ser jeg at jeg ikke er alene om å hele tiden være på jakt. Det er ikke det at det ikke nytes, men researchen og planleggingen må jo ofte gjøres år i forveien for å få tak i enkelt godbiter.

3E678F5A-524E-4BE7-914F-239F2D47EAE8.jpeg

4 + år nu. Besöker forumet någon gång i månaden och tänker nästan aldrig på ur längre. ;)

Ref denne tråden i startgropen om "klokkesamling":

Nærmere bestemt punkt 6 :)

LarsB

Liker å tro at min sanne grail, SBGV245 (nesten en hvilken som helst GS Quartz med skrukrone, da), vil ende galskapen. Jeg er pragmatisk i andre hobbyer og interesser, og håper at det bærer over her. Har bare én god elgitar og én god klassisk gitar. Min dress-grail var heldigvis en Presage, og den har jeg. Helt uinteressert i dressklokker siden det. Beater skulle være Tuna, har detn, og relativt uinteressert i å ha flere dykkere - foruten en som er litt mer skjortevennlig, og det har jeg i PH200m :)

Vi får se, da. Jeg -tror- at GS 9F vil være slutten på innkjøp, men det vil vise seg når/om den tid kommer...!

• Liker
Reaksjoner: speedieThomas
Glad for alle svarene og tenker jeg er normal her,og de som ikke liker klokker så er jo alt her galskap så de får bare holde på med sine egne hobbyer!
Har planlagt 3 nye kjøp neste år så bare p begynne å spille Lotto

• Wow
Reaksjoner: KentOve