Stått still i parfyme-hyllen en stund.
Men deler det jeg har til (forhåpentlighvis) inspirasjon - selv om det ikke er noe "haute" dufteri
Gått i rotasjon på Acqua di Giò, Bvlgari AQVA, Carolina Herrera - 212 Men og Prada Man
Giò er bankers til kortbukse-sesongen men allt for lett ellers, Bvlgari'en er jeg superfornøyd med og anbefalles, samme med 212 fra CH - skal ikke begynne å beskrive notene (takker for tips om Basenote
@ChristianN) men Bvlgari er mer "tung" og maskulin enn 212 og Prada Man blir jeg ikke helt klok på om jeg liker eller ikke.
På Gardermoen sist måtte jeg dog trå til og fornye meg.
Haft sansen for lette, sporty dufter og Polo Sport, Samba, CK One og annet har blitt flittig brukt og hit passer jo selvfølgelig også Giò og til dels 212, men en plass når 20-noe ble 30-noe fikk jeg en trang over å maskulinisere "samlingen" uten å bli gubbe.
Endte opp med en Calvin Klein Euphoria (Intense) i handlekurven og meget fornøyd.
Var egentlig på jakt efter en Gucci II men samboer (som under turen blitt forlovet og på så måte høynet veto-mulighetene) mente den ikke var noe å dele satengen med
Hørte jeg noen si parfyme-GTG?