En tråd om parfyme

Etter å ha testet noen forskjellige parfymeprøver fra Creed, falt valget på Aventus:
A4AD975B-7DFD-4370-A400-BE74B6E22F1D_zps05p7moud.jpg


Dette er alt annet enn billig "horelukt"; en fantastisk parfyme.
 
Etter å ha testet noen forskjellige parfymeprøver fra Creed, falt valget på Aventus:
A4AD975B-7DFD-4370-A400-BE74B6E22F1D_zps05p7moud.jpg


Dette er alt annet enn billig "horelukt"; en fantastisk parfyme.

Er på utkikk etter en ny duft om dagen. Hvor mye koster en slik over disk i norge? Dersom du har kjøpt på nett, hvor kjøper man? :)
 
Kanskje litt ot men under samme tema :
Anbefaler boken 'Parfymen' av Patrick Suskind, meget spennende krim med litt innføring i parfymens verden også ! Den har også vært filmet men da ikke så spennende som boken på langt nær !
 
  • Liker
Reaksjoner: 2JHead
Det er vel bare Gimle Parfymeri som selger den over disk i Norge. Tror jeg betalte 1850 for den (75 ml.)

Ser ut til at prisstigningen om dagen ikke bare gjelder klokker. Denne kostet visst 2230,- nå.. Håper den er verdt det :)
 
Jeg fikk min nylig. Merk at Douglas har kampanje på alle bestillinger over 900, så bruker du rabattkoden så får du 25%. Jeg betalte 1417 for min Aventus, og jeg er enig, fantastisk god, spesielt etter en del timer når undernotene kommer frem.
 
  • Liker
Reaksjoner: jonhan3
Jeg fikk min nylig. Merk at Douglas har kampanje på alle bestillinger over 900, så bruker du rabattkoden så får du 25%. Jeg betalte 1417 for min Aventus, og jeg er enig, fantastisk god, spesielt etter en del timer når undernotene kommer frem.

Takk for tipset. Da er Aventus bestilt.
 
Hvor lang tid tok det før du fikk pakken? La inn en bestilling, men etter 3 dager har jeg fortsatt ikke fått en melding om at pakken er sendt..

Bestilte på Lørdag. Har fått sporingsnummer i dag men kun forhåndsvarsel. Kommer fra utlandet visstnok.
 
Unbox it is, bestilte via CDON men skjønte etterhvert at det skulle leveres fra "NordicFeel"
Må dessverre si at inpakkningen ikke gjorde hentingen til en spesiellt macho opplevelse:
AS1byYp.jpg

Innholdet så:
Rp2RChz.jpg

"Måtte" bli en Terre d´Hermes - kjøpt kun efter tråden her og uluktet, meget positivt overrasket.
Paul Smith Extreme var et impulskjøp, får se på den mer - nesen klarer kun en ny duft per anledning
 
  • Liker
Reaksjoner: oets
Har beveget meg vekk fra "vanlige" parfymer de siste årene. For min del lukter de fleste parfymer som en tax-free butikk, og jeg ønsket noe annerledes.
Comme des Garcons har flere herlige dufter som skiller seg fint ut.
Selv er jeg svak for dufter med innslag av tre og bark. Her det flere gode dufter, blant annet Wonderwood og Wonderoud.
Selv landet jeg på Comme des Garcons x Monocle - Scent one: Hinoki.
En rimelig kraftig parfyme som dufter av japansk hinokitre.
Om du vil skille deg litt ut med en noe mer "naturlig" duft bør denne sjekkes ut!
 
Har en Abercrombie&Fitch Fierce 30ml som jeg kun har tatt noen spruter av om noen er interessert i det.