De har nå blitt sparket fra Kickstarter, på grunn av for dårlig prototype.For dere som vil ta "shaving Into the 21st century":
https://www.kickstarter.com/projects/skarp/the-skarp-laser-razor-21st-century-shaving
De har nå blitt sparket fra Kickstarter, på grunn av for dårlig prototype.
@oets spennende, 11 dager igjen og rom for å "backe" til $189 ... vurderes.
Jeg kjøpte nylig et startersett for klassisk barbering med Mühle R89 og Derby-blader. Har forstått at Derby-bladene er noe drit. Hvor kan jeg kjøpe gode blader, uten å gå via barbershop.no? De sender så forbanna treigt og jeg orker ikke å vente i over en uke på en konvolutt med noen barberblader i.
Jeg kjøpte nylig et startersett for klassisk barbering med Mühle R89 og Derby-blader. Har forstått at Derby-bladene er noe drit. Hvor kan jeg kjøpe gode blader, uten å gå via barbershop.no? De sender så forbanna treigt og jeg orker ikke å vente i over en uke på en konvolutt med noen barberblader i.
Jeg har alltid fått varene fra barbershop levert innen et par dager. Eneste unntakene er rundt juletider, når ekstra leveringstid må påregnes, eller når de av annen grunn har informert om at leveringstiden kan bli lengre på grunn av omorganisering.Jeg bestilte fra Barbershop.no søndag kveld og hadde pakken i postkassa på tirsdag. Det synes jeg er ganske kjapt. Dette var første gang jeg bestilte hos dem via nett, så kan selvsagt ikke vite om det er vanlig praksis. Men en god start var det.