Tror ikke det er så mye du kan gjøre med dette uten å ty til legemidler som du garantert ikke får resept på av fastlegen din.Sikkert dumt spørsmål men noen som har tips om hvordan få kraftigere skjegg vekst? Får noe, men ikke fullt samlet og ønsker så fælt hel skjegg![]()
Tror ikke det er så mye du kan gjøre med dette uten å ty til legemidler som du garantert ikke får resept på av fastlegen din.
Bare for å understreke; dette var skrevet humoristisk, og er på ingen måte en oppfordring til å bruke ulovlige medikamenter. Doping er noe svineri.
Barberkniven, du har tydeligvis ikke gått på Løkka i det siste? Annenhver person du møter der har fullskjegg.
.
Husk at det finnes andre steder enn Grünerløkka i Norge. (Selv bor jeg på Thorsov, men beveger meg svært sjelden ned til løkka.)
Kikket innom tråden på en stille lørdagskveld. Lurte på om dere som begynte med tradisjonell barbering har fortsatt ? Nysgjerrig på hvordan det har godt over tid. (De som har sluttet leser kanskje ikke tråden)
Hvor regelmessig må bør man være ved bruk av tradisjonell høvel ? Jeg blir ofte gående 3 dager mellom hver barbering , lurer på hvordan barberbladene vil takle det ?