En tråd om barbering

Har snart brukt opp en skål med barbersåpe fra Proraso.
Beste såpen til nå. Deres etterbarberingsbalsam er også helt formidabel. Madamen liker lukten veldig godt ;)

Har snart brukt opp en skål med barbersåpe fra Proraso.
Beste såpen til nå. Deres etterbarberingsbalsam er også helt formidabel. Madamen liker lukten veldig godt ;)

Den grønne? Har du den nye "matte" krukke eller den gamle oppskriften? Den gamle kom i en blank krukke. Jeg har begge og den gamle har myyye mer kjølende effekt. Helt nydelig såpe.

Den grønne? Har du den nye "matte" krukke eller den gamle oppskriften? Den gamle kom i en blank krukke. Jeg har begge og den gamle har myyye mer kjølende effekt. Helt nydelig såpe.

Denne
PRORASO_SHAVE_SOAP_JAR_GREEN_1024x1024.JPG

• Liker
Reaksjoner: andres
Hvis du får tak i, den selges hvertfall ikke ny lenger... Si fra hvis du ikke får tak i, så kanskje jeg kan sende noe i posten til deg ;)

A-ha. Så den gamle typen er ute av produksjon. Skal innom Boutique'n deres i London i morgen. Skal se hva jeg finner. Har du et bilde av boksen?

Mottok dette smykke i posten igår, akkurat tatt første barbering. Dårligste barbering på mange år :) Må jobbe mer med vinkel og veldig usikker hvordan jeg skal få til hals. Umiddelbar litt usikker på Derby bladene, gir dem tvilen tilgode til jeg får mer trening Har en sample packard på vei fra USA.

Mottok dette smykke i posten igår, akkurat tatt første barbering. Dårligste barbering på mange år :) Må jobbe mer med vinkel og veldig usikker hvordan jeg skal få til hals. Umiddelbar litt usikker på Derby bladene, gir dem tvilen tilgode til jeg får mer trening Har en sample packard på vei fra USA.

Derby er desverre bare dritt...Har prøvd det meste og det er bare å gå for Feather med en gang. Spesielt til en så mild høvel rom R89 ;)