- Medlem
- 10. feb. 2012
Så vidt jeg vet er det ikke noe alla Fevang i Oslo, men INCH i Ullevålsveien 47 og På Håret avd Vika barberer med kniv. Ikke testet noen av dem, men det er de jeg vet om i hvertfall
Noen som vet om det finnes en god gammeldags barberer i Oslo området?
Det hadde vært morsomt å prøvd en profesjonell barbering/skjegg trimming en gang.
Noen som vet om det finnes en god gammeldags barberer i Oslo området?
Det hadde vært morsomt å prøvd en profesjonell barbering/skjegg trimming en gang.
Lørdag morgen tikket det inn en melding fra posten om at enda en pakke fra Barbershop hadde ankommet og under en lang handletur ble det plukket opp.
Da var det rett hjem for å teste de nyinnkjøpte godsakene.
Startet med en god, varm dusj og Portland General Store Face Bomb
Fortsatte med Truefitt & Hill Pre-shave oil
Ladet Merkur Futur med et nytt Feather blad
Kostet opp skum fra Portland General Store Whiskey Soap med Merkur kost og fordelte utover skjeggstubbene.
Avsluttet med Portland General Store Whiskey aftershave splash
og helt tilfeldig så spilte P3 Metallica med Whiskey in the jar på radio mens jeg barberte meg![]()
AbsoluttMen sliter litt med å få til tykt og godt skum med whiskey såpa. Den er ganske hard har jeg skjønt, så heller over varmt vann, kjører børsten over såpa flere ganger og skummer opp i bolle. Skummet vokser fort, men blir veldig luftig og går fort bort. Lurer på om børsten ikke er stiv nok til å få med seg nok såpe. Hvis noen har tips så tar jeg gjerne i mot
![]()
Kom litt godsaker i posten i dag, skal bli digg med en shave i kveld kjenner jegIngen tvil om at jeg er fornøyd med Crabtree & Evelyn iallefall
http://i1276.photobucket.com/albums/y472/olSalvesen/20140131_171134_zpsa5c83d5b.jpg
Lurte i ett sekund på hvem i helsike som hadde tatt bilde på badet mitt.
![]()