Dykkerklokker i sitt rette element

Flotte bilder Sponon. Men nå er det jo passe kaldt og klart i vannet. Kansje på tide for å ta nye wrist shots under vann?

Her er SD'en min ifra varmere strøk:

Sea-Dweller-8.jpg

Frode.

Fryktelig mange dykker ur på "Dagens Klokke" denne uken. Hvor blir det av bildene ifra de samme klokkene i sitt rette element????

Her er Sponons tool watch lørdag etter lunch:

Lordag-14-1-12-11.jpg

Frode.

Dette blir kanskje sett på som litt juks, men jeg følger reglenes ordlyd til punkt og prikke! Jeg fikk dykket litt i ferien, men da hadde jeg ikke på klokke.

MEN!

Det var en ubåt der...

IMG_4639.jpg

Foretrekker å ha hodet over vannet, så dette er det nærmeste min SA kommer å bade.

bilde.jpg

Sponon: Beklager å si det, men klokken er nok det minst interessante på dette bildet. Rolex'en kommer helt i skyggen av alt annet her; komposisjon, dykkeren (deg?), boblene, lyset og de spektakulære fargene, og stemningen i bildet. Dette bildet er verdt å blåses opp så stort som mulig, og henges i stuen.

Det klart beste bildet jeg har sett på TS, uansett kategori :)

Jeg kan ikke ta cred for bildet. Det ble tatt av guiden vi hadde med oss. Hyggelig at det falt i smak. Det kommer kanskje noen flere klokkerelaterte bilder neste uke.

Enig, det var klasse over det bildet! Gøy at det også inneholder et flott armbåndsur.

Utrolig stilige undervannsbilder her. Setter stor pris på at dere som dykker her på sonen tar bilder fra dykkene og deler dem her. Bilder av dykkerklokker i sitt rette element er en sjelden ting å se, og utrolig stilig.