Dykkerklokker i sitt rette element

Frode

Støttemedlem
Medlem
10. nov. 2010
Innlegg
965
Sted
Stavanger (noen ganger)
Hva med en ny tråd. Rimelig enkle regler. Bildet må være av en dykkerklokke og tatt under vann. Videre må enten klokken tilhøre en av Sonens medlemmer, eller bildet må være tatt av en av Sonens medlemmer.

Jeg får starte med dette bildet tatt sør for Phuket ifjor:

Sea-Dweller-2.jpg


Frode.
 
Oioioi Frode, mye lekkert du har! Veldig appetitelig presentert også. Mangler en diver i samlingen, og her er det mange kandidater... Kuuult!
 
Nei nei nei - det er ClausT fra Danmark som har alt det lekkre :D Jeg hadde kun introduksjons bildet. Får spe på med litt mer senere i vakta.

Frode.

Jeg ser i kryss jeg nå.. Vet du har mye bra fra tidligere tråder og så ikke at det var 2 poster.. Samme det, mye fin inspirasjon lell!
 
Flotte bilder Sponon. Men nå er det jo passe kaldt og klart i vannet. Kansje på tide for å ta nye wrist shots under vann?

Her er SD'en min ifra varmere strøk:

Sea-Dweller-8.jpg


Frode.
 
Fryktelig mange dykker ur på "Dagens Klokke" denne uken. Hvor blir det av bildene ifra de samme klokkene i sitt rette element????

Her er Sponons tool watch lørdag etter lunch:

Lordag-14-1-12-11.jpg


Frode.
 
Dette blir kanskje sett på som litt juks, men jeg følger reglenes ordlyd til punkt og prikke! Jeg fikk dykket litt i ferien, men da hadde jeg ikke på klokke.

MEN!

Det var en ubåt der...

IMG_4639.jpg