Dykkerklokker i sitt rette element

Foretrekker å ha hodet over vannet, så dette er det nærmeste min SA kommer å bade.

bilde.jpg
 
Sponon: Beklager å si det, men klokken er nok det minst interessante på dette bildet. Rolex'en kommer helt i skyggen av alt annet her; komposisjon, dykkeren (deg?), boblene, lyset og de spektakulære fargene, og stemningen i bildet. Dette bildet er verdt å blåses opp så stort som mulig, og henges i stuen.

Det klart beste bildet jeg har sett på TS, uansett kategori :)
 
Jeg kan ikke ta cred for bildet. Det ble tatt av guiden vi hadde med oss. Hyggelig at det falt i smak. Det kommer kanskje noen flere klokkerelaterte bilder neste uke.
 
Enig, det var klasse over det bildet! Gøy at det også inneholder et flott armbåndsur.
 
Utrolig stilige undervannsbilder her. Setter stor pris på at dere som dykker her på sonen tar bilder fra dykkene og deler dem her. Bilder av dykkerklokker i sitt rette element er en sjelden ting å se, og utrolig stilig.
 
Mener å huske at det er et relativt klart uw family shot på cameraet ditt (hint: oppstigning fra "Lust For Rust" dive). :cool:

Joda - du sier noe der. Jeg skal finne det fram. Men først litt "Lust For Rust" he he:

IMG_2832.jpg


Og tilhørende T-shirts:

IMG_1296.jpg


IMG_1295.jpg



Og så var det han som alltid skulle pirke borti alt mulig:

IMG_2821-2.jpg



Dette bildet forteller vel bedre alvoret i situasjonen:

IMG_2821.jpg



Men, det var det familie bildet ja. Her er det:

IMG_2897.jpg



Og noe dykker jo med Suunto:

IMG_2856.jpg


Og så får vi avslutte med dette WS av heller dårlig kvalitet men av et utmerket ur:

IMG_2777.jpg


Frode.
 
Knallflott bilder!
Ser ut som en granat av solid size det der, tror ikke jeg ville pirket på den. 400 mm?
Aner jeg også konturene av noen (tyske?) militærmotorsykler?

Takk for at dere deler :cool:
 
Herlig karer! Det er innlegg som disse som gjør "Sonen" til det den er:D Takk for at dere deler!

PS, kult at dere går i Jaques Costeau sine "fotspor"
 
Nær sitt element ihvertfall, den var også uti en tur.

Black Monster som fikk være med på tur her om dagen:

IMG_20120320_132003.jpg


IMG_20120320_144449.jpg