Drømmebilen?

Vinner jeg i lotto eller arver en ukjent onkel i Amerika skal jeg bestille meg en BMW M550X D.
Den bilen har alt jeg vil ha og mer til, men inntil videre blir det med drømmen :)
[video]http://m.youtube.com/watch?v=Ma-KBPcwRlc[/video]

Ellers kunne jeg godt tenkt med en M5 eller 760Li.[/QUOTE]

M5 +1. Hadde de bare satt motoren fra E60`n inn i det nye karosseriet. Lyden fra V10`ern er helt utrolig. Kunne gjerne tatt en M3 og jeg da. Allsidige sports biler som fungerer like godt på veien som på banen.

Jeg kunne klart meg fint med en CL eller S 65AMG, da får man jo med en ganske grom IWC i dashen også ;)
Ingen sportsbil, men for et sinnsykt skyv!

Som lekebil ved siden av kunne jeg gjerne hatt en Ariel Atom, mens dama gjerne kunne hentet ut den nye E63 AMG som også kommer med 4matic. Greit med litt plass til bikkja også :)

Problemet med å jobbe med disse bilene er at man hele tida blir fristet, mens man vet at lønna aldri kommer til å strekke til.. Skjønner nå at jeg valgte feil yrke, skulle aldri laget jobb ut av det som engang var hobby..

Da er klokker mye bedre, og da slipper man det ville verditapet også :)

M5 +1. Hadde de bare satt motoren fra E60`n inn i det nye karosseriet. Lyden fra V10`ern er helt utrolig. Kunne gjerne tatt en M3 og jeg da. Allsidige sports biler som fungerer like godt på veien som på banen.[/QUOTE]

Lyden i F10(?) er jo ikke akuratt kjip den heller da ;) Også er vel den greit mye mer holdbar? Men det har kanskje ikke så mye å si, nå som vi snakker om drømmebilder :)

M5 +1. Hadde de bare satt motoren fra E60`n inn i det nye karosseriet. Lyden fra V10`ern er helt utrolig. Kunne gjerne tatt en M3 og jeg da. Allsidige sports biler som fungerer like godt på veien som på banen.

Lyden i F10(?) er jo ikke akuratt kjip den heller da ;) Også er vel den greit mye mer holdbar? Men det har kanskje ikke så mye å si, nå som vi snakker om drømmebilder :)[/QUOTE]

Neida Thomas, lyden i twin turbo v8´en i den nye F10 er ikke kjip. Men lyden fra V10 blir en helt annen svanesang ;) Holdbarheten vil jeg nok sette i favør til V10 uten og være noen ekspert. Men en turbomatet motor har flere svakheter enn en NA motor. Men hadde for all del, hadde ikke sagt nei til den mye M 5érn :)

Edit: Hva med en Black Series Thomas84? =)

Redigert:
Drømmebilen min skal ikke være en SUV og ikke ha dieselmotor. I dagens familiesituasjon med 2 tenåringer og hun må drømmebilen være en Mercedes CLS 63 AMG Shooting Brake :cool:

2013_mercedes-benz_cls-63-amg_shooting-brake.jpg

[video=youtube;7xgakhV3hEw]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7xgakhV3hEw[/video]

Eagle Speedster En utrolig vellykket videreutvikling av et utrolig vakkert utgangspunkt, dessverre også til en utrolig høy pris.

_JL34934.jpg

Clarkson er nesten på gråten, stakkars.
[video=youtube;66owXqZaexs]http://www.youtube.com/watch?v=66owXqZaexs&feature=youtube_gdata_player[/video]

Redigert:
Eagle Speedster En utrolig vellykket videreutvikling av et utrolig vakkert utgangspunkt, dessverre også til en utrolig høy pris.

_JL34934.jpg

Clarkson er nesten på gråten, stakkars.
[video=youtube;66owXqZaexs]http://www.youtube.com/watch?v=66owXqZaexs&feature=youtube_gdata_player[/video]

+1
Elsker at man klarer å perfeksjonere det som mange ser som allerede fullkomment;)

En annen produsent som gjør dette er Singer. Der gjør de klassikeren 911 enda bedre:
54fCxKy.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=fJQ4hQSusjE

Jeg er en enkel gutt:

En 991 4s til hverdags og en 458 spider til fest:)

Konebilen i denne omgang må bli en FF - bra med plass til barnesete og svigermor!

Lyden i F10(?) er jo ikke akuratt kjip den heller da ;) Også er vel den greit mye mer holdbar? Men det har kanskje ikke så mye å si, nå som vi snakker om drømmebilder :)

Neida Thomas, lyden i twin turbo v8´en i den nye F10 er ikke kjip. Men lyden fra V10 blir en helt annen svanesang ;) Holdbarheten vil jeg nok sette i favør til V10 uten og være noen ekspert. Men en turbomatet motor har flere svakheter enn en NA motor. Men hadde for all del, hadde ikke sagt nei til den mye M 5érn :)

Edit: Hva med en Black Series Thomas84? =)[/QUOTE]

Skjønner hva du tenker, men den v10´ern har det jo vært litt drit med.. Men det er samme greie med 8ern i nye nyere m3 også.. Dekkes vel av garanti, da det feil med underspyling av stempler. (hvertfall det jeg har hørt).

Black series er BadAss det, men jeg har blitt gammel nok til litt comfort også :)
Har du sett en antrasittgrå en på lørenskog?

Black Series er kult, man ser fort hvorfor AMG bruker 9 mnd på ombyggingen.

841FF10D-E4E8-4A37-8792-1F5A1E627D05-8786-000007CCD8578158_zpsd31d0264.jpg

Mye forseggjort arbeid her!

Edit: Hva med en Black Series Thomas84? =)

Skjønner hva du tenker, men den v10´ern har det jo vært litt drit med.. Men det er samme greie med 8ern i nye nyere m3 også.. Dekkes vel av garanti, da det feil med underspyling av stempler. (hvertfall det jeg har hørt).

Black series er BadAss det, men jeg har blitt gammel nok til litt comfort også :)
Har du sett en antrasittgrå en på lørenskog?

Black Series er kult, man ser fort hvorfor AMG bruker 9 mnd på ombyggingen.

841FF10D-E4E8-4A37-8792-1F5A1E627D05-8786-000007CCD8578158_zpsd31d0264.jpg

Mye forseggjort arbeid her![/QUOTE]

Hehehe :D Når det gjelder drømme biler for meg så er det så mange. Pagani Huayra så veldig høyt på på listen og den Eagle speedstern som er nevnt over her og koenigsegg Agera o.s.v.

Nei, kan ikke si jeg har lagt merke til en på Lørenskog Thomas. Elsker det at de har kalt den for black series, det høres bare bad ut. :D Komfort, det er noe jeg skal tenke på når jeg blir eldre. hehehe :D

[/QUOTE]Hehehe :D Når det gjelder drømme biler for meg så er det så mange. Pagani Huayra så veldig høyt på på listen og den Eagle speedstern som er nevnt over her og koenigsegg Agera o.s.v.

Nei, kan ikke si jeg har lagt merke til en på Lørenskog Thomas. Elsker det at de har kalt den for black series, det høres bare bad ut. :D Komfort, det er noe jeg skal tenke på når jeg blir eldre. hehehe :D[/QUOTE]

Hvis du ikke har sett den, kan du bare sett deg ut i solskinnet nå.. Om du ikke ser´n, så hører du den hvertfall!

Hehehe :D Når det gjelder drømme biler for meg så er det så mange. Pagani Huayra så veldig høyt på på listen og den Eagle speedstern som er nevnt over her og koenigsegg Agera o.s.v.

Nei, kan ikke si jeg har lagt merke til en på Lørenskog Thomas. Elsker det at de har kalt den for black series, det høres bare bad ut. :D Komfort, det er noe jeg skal tenke på når jeg blir eldre. hehehe :D[/QUOTE]

Hvis du ikke har sett den, kan du bare sett deg ut i solskinnet nå.. Om du ikke ser´n, så hører du den hvertfall![/QUOTE]

Trodde det bare var Henning Solberg som hadde en her i landet. Den er hvit :D Da skal jeg helt klart holde øynene og ørene opp for den. :cool:

Redigert av en moderator: