M5 +1. Hadde de bare satt motoren fra E60`n inn i det nye karosseriet. Lyden fra V10`ern er helt utrolig. Kunne gjerne tatt en M3 og jeg da. Allsidige sports biler som fungerer like godt på veien som på banen.
Eagle Speedster En utrolig vellykket videreutvikling av et utrolig vakkert utgangspunkt, dessverre også til en utrolig høy pris.
![]()
Clarkson er nesten på gråten, stakkars.
[video=youtube;66owXqZaexs]http://www.youtube.com/watch?v=66owXqZaexs&feature=youtube_gdata_player[/video]
Lyden i F10(?) er jo ikke akuratt kjip den heller daOgså er vel den greit mye mer holdbar? Men det har kanskje ikke så mye å si, nå som vi snakker om drømmebilder
![]()
Neida Thomas, lyden i twin turbo v8´en i den nye F10 er ikke kjip. Men lyden fra V10 blir en helt annen svanesangHoldbarheten vil jeg nok sette i favør til V10 uten og være noen ekspert. Men en turbomatet motor har flere svakheter enn en NA motor. Men hadde for all del, hadde ikke sagt nei til den mye M 5érn
Edit: Hva med en Black Series Thomas84? =)
HeheheNår det gjelder drømme biler for meg så er det så mange. Pagani Huayra så veldig høyt på på listen og den Eagle speedstern som er nevnt over her og koenigsegg Agera o.s.v.