Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Våkne grytidlig i telt, pannekaker på primus og favorittklokken på hånden.
EFF4D196-3FC8-4A9E-9B33-FDFD49ECA25C.jpeg

0403580D-4FF5-4412-AF52-014B3AF92671.jpeg

3E855E60-7183-4141-A697-42F0B116B286.jpeg
 
Fikk endelig rotet meg til å koble opp det gamle analoge stereo-anlegget. Hyggelig lyd, koser meg litt klassisk Dire Straits, snart er det lammelår & rødvin.
#kosermeg
-Det er sant, jeg har Dire Straits, Communiqué, Making Movies og Love Over Gold på vinyl.

Der hadde jeg en plan for kvelden, gitt. Har blitt mye Tom Waits i det siste, men litt avveksling skader jo ikke.
 
Rekordtidlig står vårt Japanske kirsebærtre i full blomst. Prunus kurilensis 'Ruby'. Kurilkirsebær fra øygruppen Kurilene i Japan.
Vis vedlegg 190592
Vis vedlegg 190591Vis vedlegg 190593Vis vedlegg 190594Vis vedlegg 190595Vis vedlegg 190596Vis vedlegg 190597
Husker bildene fra treet ditt i fjord, skikkelig flott i full blomst.
Naboen kirsebærtre har blomstret flott i påsken. Vårt ble beskjært ganske kraftig på høsten så der blir det nok ikke bra blomstring før til neste år, tidligst.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Husker bildene fra treet ditt i fjord, skikkelig flott i full blomst.
Naboen kirsebærtre har blomstret flott i påsken. Vårt ble beskjært ganske kraftig på høsten så der blir det nok ikke bra blomstring før til neste år, tidligst.

Mange takk!
Er familiens flotteste medlem dette treet!
Skal få tatt noen flere bilder når solforholdene er bedre :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Kenneth R
Her er to Youtube-kanaler som gir timevis med interessant underholdning som passer nå som flere sitter inne og kjeder seg. Mustard presenterer små dokumentarer om rare maskiner og prosjekter fra nær fortid (ofte relatert til flyhistorie), og NileRed presenterer kjemi og eksperimenter (ofte livsfarlige) som du kan betrakte på nært hold i tryggheten av egen stue.