Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Podcasten ‘Langkjøring med Geir Schau…og Bo’ er altså så herlig underholdning, at jeg er euforisk over å ha drøyt hundre episoder igjen før jeg er ajour! Ler så jeg griner hver eneste episode, og den anbefales på det varmeste.
Den er bare helt fantastisk! For en duo. Hørt alle episodene og de leverer hver gang
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Våkne opp til denne utsikten i en hel uke.
IMG_1536.jpeg
 
07D9716E-17C8-4DC3-AC07-5EEC84FB28A8.jpeg

Ting som er laget for å møte en standard, ikke en pris.

Denne oljekannen ble, om svigerfarsans husk holder, kjøpt inn sent på femtitallet, samtidig som han fikk sin første (brukte!) sykkel.

Funker fortsatt upåklagelig. Har nettopp tatt vårstell på syklene til hele familien, må bare få piggene av eldstemanns sykkel, nå, så er alt i boks.

Litt stolt far unner jeg meg å være, ikke en eneste dag i vinter har han mumlet om å bli kjørt til skolen 4km unna - det har vært sykkel eller apostlenes hester.
 
Min fantastiske kjæreste. Hun overrasket meg totalt på fødselsdagen min i går med overraskelsesselskap med 20 gjester. I tillegg til selskapet har hun ordnet barnevakt en uke i slutten av juni og bestilt en ukes ferie bare for oss to på Sicilia. Det blir den første ferien uten barna på 9 år... Vi var en dag i Palermo når vi var på cruise i april og det var en fantastisk sjarmerende by.
 
Vis vedlegg 328900
Ting som er laget for å møte en standard, ikke en pris.

Denne oljekannen ble, om svigerfarsans husk holder, kjøpt inn sent på femtitallet, samtidig som han fikk sin første (brukte!) sykkel.

Funker fortsatt upåklagelig. Har nettopp tatt vårstell på syklene til hele familien, må bare få piggene av eldstemanns sykkel, nå, så er alt i boks.

Litt stolt far unner jeg meg å være, ikke en eneste dag i vinter har han mumlet om å bli kjørt til skolen 4km unna - det har vært sykkel eller apostlenes hester.
Har samme merke. Min far jobbet som bilmekaniker på 80 og 90 tallet. Kjøpte en slik i 82, brukt daglig til jeg fikk den i 2007. Jeg brukte den i 10 år som mekaniker selv. Har den enda.
 
  • Liker
Reaksjoner: Nicolai