Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Utålmodige Ulrik liker ikke å vente uker og dager på at kjær last skal fraktes over fjellet... o_O

C9869A84-C616-4306-9E98-06DEA5DF0D35.jpeg
 
Regn.
Jeg er altså så bort i staur og vegg møkka lei av nedbør, at jeg holder på å gå aldeles ut av mitt gode skinn. Det har nå striregnet og blåst hattifnatter i to døgn, og jeg har fått nok!
Det går fanden meg ikke an å gjøre noe som helst utendørs, om man ikke har fullt froskemannsutstyr. Farao flette altså!!
Så alt er som normalt på Vestlandet mao? :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Bezel
Regn.
Jeg er altså så bort i staur og vegg møkka lei av nedbør, at jeg holder på å gå aldeles ut av mitt gode skinn. Det har nå striregnet og blåst hattifnatter i to døgn, og jeg har fått nok!
Det går fanden meg ikke an å gjøre noe som helst utendørs, om man ikke har fullt froskemannsutstyr. Farao flette altså!!
Det meldes en uke med godvær, bare å glede seg:cool: ( håper på et par brukbare dager i det minste)
 
Regn.
Jeg er altså så bort i staur og vegg møkka lei av nedbør, at jeg holder på å gå aldeles ut av mitt gode skinn. Det har nå striregnet og blåst hattifnatter i to døgn, og jeg har fått nok!
Det går fanden meg ikke an å gjøre noe som helst utendørs, om man ikke har fullt froskemannsutstyr. Farao flette altså!!
Det meldes en uke med godvær, bare å glede seg:cool: ( håper på et par brukbare dager i det minste)
 
Nobswatchmaker på instagram. Har alltid synes at han er teit som skor seg på andre feil fremfor å bare være badass sjøl.
 
Regn.
Jeg er altså så bort i staur og vegg møkka lei av nedbør, at jeg holder på å gå aldeles ut av mitt gode skinn. Det har nå striregnet og blåst hattifnatter i to døgn, og jeg har fått nok!
Det går fanden meg ikke an å gjøre noe som helst utendørs, om man ikke har fullt froskemannsutstyr. Farao flette altså!!

Er det så ille å ha litt vestlandsvær? Gode klær må alltid være i første rekke. Har man valgt å bo på den siden av landet, må man også innrette seg deretter.

Poenget mitt er at man skal innrette livet sitt etter de omstendighetene man har, og t̶o̶ ̶b̶a̶r̶n̶ et helvetes møkkavær er omstendigheter man må ta hensyn til i stor grad.



:p
 
Redigert:
Heldigvis ikke min bil (kona sin), men det er en '08 Touran som har 230.000+ km på telleren. Hadde bestemt oss for å kjøpe ny, men nå blir søket etter en erstatter forsert. Vi visste at kanalene på den var røtne, men vi trodde vi hadde litt lenger tid på oss (den må EU-godkjennes i løpet av mai).
 
Redigert:
  • Trist
Reaksjoner: Edzilla
Heldigvis ikke min bil (kona sin), men det er en '08 Touran som har 230.000+ km på telleren. Hadde bestemt oss for å kjøpe ny, men nå blir søket etter en erstatter forsert. Vi visste at kanalene på den var røtne, men vi trodde vi hadde litt lenger tid på oss (den må EU-godkjennes i løpet av mai).

Kjedelig å oppleve. Er vel 12 års garanti mot gjennomrusting. Hadde hørt med Møller.