Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Det enkle er ofte det beste. Nyter virkelig helga på hytta sammen med eldstegutten.
IMG_3251.jpeg

Baksmell.

(Jeg bare prøver å være positiv; det ER jo et rentefritt lån staten har gitt meg. Innhugg i morofondet blir det okke som.

Jaja. Den var noen tusen mindre enn jeg hadde regnet meg frem til, så sånn sett var det jo greit.)

• Liker
Reaksjoner: Grendel
IMG_9601.jpeg

Knut Reiersrud.

Jeg tok konsekvensen av uanstendige mengder overtid de siste par månedene og avspaserte i dag, hvorpå jeg hoppet på Kystruten som har bluescruise på denne rundturen.

Det var helt fantastisk å komme inn i Geiranger til Knut Reiersruds lekende toner, før vi hutrende forsvant inn igjen til et klima der det var lettere å holde gitaren stemt - og å få seg en duggfrisk en...

Er Unitedmann selv, men man må være mann nok til å anerkjenne at det der var et episk mål og forøvrig en meget god forestilling av Arsenal.

Det må dog være lov å si at det muligens er noe av det slappeste jeg har sett av Real Madrid sine primadonnaer på lang tid. Det er ikke nok med én Camavinga til å rydde opp når Vini, Mbappe, Rodrygo og Bellingham ikke gidder å jogge hjem engang.

Er Unitedmann selv, men man må være mann nok til å anerkjenne at det der var et episk mål og forøvrig en meget god forestilling av Arsenal.

Det må dog være lov å si at det muligens er noe av det slappeste jeg har sett av Real Madrid sine primadonnaer på lang tid. Det er ikke nok med én Camavinga til å rydde opp når Vini, Mbappe, Rodrygo og Bellingham ikke gidder å jogge hjem engang.
Og nå er Camavinga ute til returoppgjøret, så da kan dette faktisk gå veien for Arsenal.

• Liker
Reaksjoner: GrimReaper