Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Fikk velkomstpakke fra min nye arbeidsgiver i posten.
D6C8B146-7A09-435B-A396-CAF3C0E0BA70.jpeg
 
-Jeg registrerer at NAV nok blir årets gasellebedrift...

Jeg fikk fyken på coronagrått papir for et par uker siden, men har ikke fått noen velkomstpakke ennå. Hm.

Frykt ikke. De kommer med meldekortet.
 
  • Liker
Reaksjoner: OddE
Frykt ikke. De kommer med meldekortet.
-Jeg hadde heldigvis vært der lenge nok til å ha tre måneder oppsigelse, og en liten fallskjerm ble det også - så med litt flaks (gitt at næringslivet lokalt kommer seg raskt nok...), burde det både bli en anledning til å prøve noe nytt OG litt penger til overs til litt japansk ingeniørkunst til venstre håndledd. Det ville være tøft med NAV-sokker, dog. Hm. Google.
 
-Jeg hadde heldigvis vært der lenge nok til å ha tre måneder oppsigelse, og en liten fallskjerm ble det også - så med litt flaks (gitt at næringslivet lokalt kommer seg raskt nok...), burde det både bli en anledning til å prøve noe nytt OG litt penger til overs til litt japansk ingeniørkunst til venstre håndledd. Det ville være tøft med NAV-sokker, dog. Hm. Google.

Høres ut som det vil ordne seg ganske så greit for deg :)
Selv satser jeg på å kun ha en kort tur innom Nav i påsken.
 
Æsj... Trange og usikre tider for mange! Håper for entusiastenes del at det ikke blir for mange påtvungne panikksalg fremover av nå overpriset spikerstål eller uovertruffen urmakerkunst, og at disse ender opp i safene til klokkehaier for så å selges når markedet forhåpentligvis tar seg opp igjen.. Uansett, håper ting ordner seg for dere! Umåtelig kule sokker forresten :)
 
  • Haha
Reaksjoner: sunshine