Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Det virket. Det hadde jeg ikke trodd om Ruter i Oslo.
Men: Grunnet omstendighetene innså jeg at det var dumt å stemple nytt 30 dagers kort forrige uke.

Jeg søkte om refusjon, og svaret har kommet.

SmartSelect_20200321-103742_Email.jpg


8
 
He he... Har en 2005 mod så kommer ikke opp i målestokk. BJ42 er jo rått i forhold.

-Det er ingen tvil om at en BJ42 er en fantastisk underholdende sak, men det er jo en grunn til at det kjøres noe litt mer praktisk, økonomisk og komfortabelt til daglig... :)

(Så kan det diskuteres om det gir mening å omtale en bil som vaker rundt 1,2l/mil som 'mer økonomisk'.

Den er iallefall billig å ha på alle andre måter - har rundet 100' i mitt eie, ikke kostet meg annet enn vanlige slitedeler, kroppsvæsker (bilens, altså!) og litt arbeid.)

Edit: Og en 2005-modell er jo knapt innkjørt, og på ingen måte gammel. Der har du bil lenge om du holder rustormen unna...
 
  • Liker
Reaksjoner: Ompalompa og Grendel
Når noen prøver seg på et snikete tilfelle av "vi putter alle på blindkopi og forsøker å få deg til å innrømme feil", men du gjennomskuer dem umiddelbart av den enkle grunn at kvaliteten på rettskrivningen til vedkommende er ca. 4000 hakk over den normale grøten av nordnorsk og capslock.

ekstra bonuspoeng på gledeskontoen når jeg så får muligheten til å skrive "Hei,*navn* og alle mystiske venner på blindkopi" i svaret og så bare se panikken bre seg hos vedkommende :mrgreen: