Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

En skikkelig rakker de er disse vennen våre før de når en viss alder. Herlig hund du har. Min Flat er nå 3 1/2 år og nettopp ‘blitt’ voksen. Syns det tok tid. Er din gammel nå da?
Her er Mine.
Vis vedlegg 186012
Denne her var rundt 3 før folk sluttet å spørre om hun var voksen - det er kanskje noe med flat'er at de beholder valpen i seg lenge?
P9224260.jpeg
 
At man i disse dager med hjemmekontor har både tid og anledning til å støtte den lokale delikatessebutikken. Nydelig fisk og sjømat til både lunsj og middag. I morgen blir det full raspeballmiddag fra samme butikk:D
 
Våken ja, men det er mest på grunn av ungene. Begynner vel ikke å jobbe noe særlig før rundt 12-13-tiden, etter at jeg har sovet formiddagsluren:p

(Neida. Hjemmekontor er greit, men ikke lett å få gjort noe særlig når man også har en på tre og en på ett og et halvt man skal passe på)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
PayPal og valutasikringen deres. Vanligvis skyr jeg den som pesten og lar VISA ta konverteringen, men i går klikket jeg av på at jeg godtok tilbudet fra PP. Jeg lurer på om de ikke ville ha 10.28 for en dollar.

Nå klynker Alltid Nyheter at dollaren nærmer seg tretten kroner.

Isolert sett kan jeg like dette, men håper krona henter seg inn igjen snart - eksempelvis i løpet av ettermiddagen...
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Papirkurven i Sharepoint. Når man oppdager at man ved en inkurie har slettet et viktig dokument fra et dokumentbibliotek, får panikk i ca 2 sekunder før man kommer på at den nevnte papirkurven eksisterer, slik at dokumentet kan gjenopprettes før noen merker at det i det heletatt var borte.

Kanskje litt tynt kvalifiseringsgrunnlag for denne tråden, men akkurat nå gjorde dette livet mitt godt å leve.
 
Haha, hva skyldes hatet? Dårlig oppsatt site collection? Folk som har gitt tilganger direkte istf gjennom AD eller SP-grupper?
 
Tre ting som i sum gjør livet alldeles fortreffelig -

En kopp glimrende kaffe fra presskannen.

Sebastiao Salgados "Scent of a dream" om, nettopp, kaffe.

Keith Jarretts Kölnkonsert på stereoen.

(En ekte mikroferie, dette.)