Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

IMG_7832.jpg

Søndagssigar i skogen. Bålet varmer og barna herjer fritt!
 
Golfsesongen er i gang utendørs. Helt topp! En absurd glede over å gå 18 hull i januar i Norge.
I Stavanger-regionen er det mulig å spille på sommergreener ved et par av banene året rundt. De øvrige banene er åpne med vintergreener. Vintergreener er kjipt - litt som en quartzklokke :mrgreen: Gleder meg til påske - det er alltid sesongstart her i gården!
 
  • Liker
Reaksjoner: BigT
I Stavanger-regionen er det mulig å spille på sommergreener ved et par av banene året rundt. De øvrige banene er åpne med vintergreener. Vintergreener er kjipt - litt som en quartzklokke :mrgreen: Gleder meg til påske - det er alltid sesongstart her i gården!
Vintergreener er det sjelden jeg gidder. Blitt såpass kresen. Men, alltid deilig å slå utendørs og se riktige ballbaner, fremfor simulatorens tolkning.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: eidehelg
...hentemelding på pakke fra Big Dipper.

Her er det bare å håpe på skikkelig drittvær fremover, slik at man har et påskudd for å sitte i furtebua sammen med stereoen og en flaske av et skotsk eksportprodukt mens man jobber seg gjennom stabelen med nye plater.
 
Med den kremsvingen, herlig attitude og nok innsats, så lover dette godt for de neste 15 år!
Ja, enig Han har hele pakken! Lurer på når det norske folk får øynene opp for hvor stort det er å ha en nordmann som hevder seg i PGA-sirkuset :oops:;)
 
Ja, enig Han har hele pakken! Lurer på når det norske folk får øynene opp for hvor stort det er å ha en nordmann som hevder seg i PGA-sirkuset :oops:;)

Golf er ikke sett på som stor nok idrett her til lands... Det er jo langt viktigere å hevde seg i grener som kun de nordiske landene har forutsetninger for å gjøre det godt i. Verdensidrett som krever både fysikk og hode holder ei.
 
  • Liker
Reaksjoner: eidehelg