Det kan se ut som om hypen nå er over

Hvorfor blir folk krenket på andres vegne.. Mulig det er en generasjonsting

-Personlig føler jeg meg krenket av dem som blir krenket på andres vegne (sk. meta-krenking) - men er det noen som tar hensyn til meg og mine følelser? Neida.

(Jeg har en T-skjorte med påskriften 'Har du husket å føle deg krenket i dag?' - jeg har faktisk ved et par anledninger fått høre at den er veldig ufølsom.)

Zzz ta dette våset et annet sted pliz.
1666119568666.png

Spent på hva invistorene kommer til å ta for denne klumpen, 5811. Kan denne restarte hypen?

«Our factories will start working at half capacity effective immediately. As a consequence, all productions starting October 2022 to March 2023 will be delayed by approximately 4-6 months»

Vis vedlegg 308921
For en som er på ventelisten er dette litt trist:cry:. Men samtidig er det forståelig i lys av verdens situasjonen (kraft situasjonen), og ansvarlig gjort av Rolex.

• Liker
Reaksjoner: speedieThomas
«Our factories will start working at half capacity effective immediately. As a consequence, all productions starting October 2022 to March 2023 will be delayed by approximately 4-6 months»

Vis vedlegg 308921
Hva er slike «nyheter» verdt:LOL:? De kan vel lages på promperommet! Gi meg to sek a så kan jeg fikse dette til at kapasiteten tredobles og Sub, GMT og Daytona blir lagervare ila Q1 2023.