Det kan se ut som om hypen nå er over

At en sånn pengebrenner idiot fikk det til å drive en sånn Ponzi svindel, beviser en gang til, at for mange underidioter har for mye penger.
Rolex sin "ny" strammet produksjons politikk har utløst et stort svart marked, og skal fortsette å gjøre store skader, som skal nok -en dag- komme tilbake til reiret sitt og utløse en stor kabel.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Durian
Internett sier han er død.....
Hoppet fra ett tak i Beverly Hills i forrige uke....


La han ikke ut en video i går? Fake news?
 
Dette må være et tegn!
IMG_5837.jpeg
IMG_5836.png
 
Hypen er vel neppe tilstede. Iallefall når en nydelig og lavt priset 5513 (kjenner ikke selger eller klokka i detalj) ikke rives bort: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=289351398 Og det ligger 9 stk 216570 på finn i spennet 95-120’.

Snart kjøpers marked;)

Et lite obs når det gjelder den 216570-en til 95K på finn, garantikortet og selger sier 2018-modell, men serienummeret starter på K. Altså 2001. Er det noe jeg har misset her? For ordens skyld, 216570 ble lansert i 2011 mener jeg.
 
Et lite obs når det gjelder den 216570-en til 95K på finn, garantikortet og selger sier 2018-modell, men serienummeret starter på K. Altså 2001. Er det noe jeg har misset her? For ordens skyld, 216570 ble lansert i 2011 mener jeg.
Vil tro det er en misforståelse; de nyere serienumrene kan vel ikke de-kodes til produksjonsår på lik linje som de eldre? Det sagt, så går jeg ikke god for hverken klokke eller annonse, men tror ikke serienummeret her er det utslagsgivende.
 
Vil tro det er en misforståelse; de nyere serienumrene kan vel ikke de-kodes til produksjonsår på lik linje som de eldre? Det sagt, så går jeg ikke god for hverken klokke eller annonse, men tror ikke serienummeret her er det utslagsgivende.

De siste årene har serienummerne vært randomiserte, men jeg er usikker på om de starter med et siffer, eller om bokstaver fremdeles brukes.

Uansett må klokken og selger sjekkes før kjøp, og får man lov til å ta av lenken er det fort gjort å finne ut hva som stemmer eller ikke.
 
De siste årene har serienummerne vært randomiserte, men jeg er usikker på om de starter med et siffer, eller om bokstaver fremdeles brukes.

Uansett må klokken og selger sjekkes før kjøp, og får man lov til å ta av lenken er det fort gjort å finne ut hva som stemmer eller ikke.
Denne har random serie, kommer en S midt inni der.

Jeg kjenner hverken klokke eller selger, men uansett så ligger det nå flere antall 216570 på Finn en vanlig, noen til betydelig lavere pris enn andre = indikasjoner på kjøpers marked:)
 
Denne har random serie, kommer en S midt inni der.

Jeg kjenner hverken klokke eller selger, men uansett så ligger det nå flere antall 216570 på Finn en vanlig, noen til betydelig lavere pris enn andre = indikasjoner på kjøpers marked:)

Definitivt, ser at prisene på andre (Rolex) modeller sakte, men sikkert synker.
 
5-digit Rolex synker ikke så mye, akkurat. Folk mener fortsatt at en 16710 er verdt 150 papp
 
Noen som har hørt fra The Tightpants Gentleman i det siste?
"... arrested by FBI..."

Hele saken oppsummert.
 
Redigert: