chrbir
Støttemedlem
Du må aldri stole på det folk skriver på et klokkeforum.Fikk delt den via en Rolex Forum.
Men ser nå at flere "skriker ut" at brevet er fake.
Posten er derfor slettet.
Du må aldri stole på det folk skriver på et klokkeforum.Fikk delt den via en Rolex Forum.
Men ser nå at flere "skriker ut" at brevet er fake.
Posten er derfor slettet.
Du må aldri stole på det folk skriver på et klokkeforum.![]()
Bra man ikke sa fra seg plassen da i ren frustrasjonFor en som er på ventelisten er dette litt trist. Men samtidig er det forståelig i lys av verdens situasjonen (kraft situasjonen), og ansvarlig gjort av Rolex.
davidsw.com
@horological_dicktionary satte i gang en innsamling på IG i går og fikk i løpet av få timer samlet inn nok til å kunne by 11k CHF. Hvis han hadde fått tilslaget, ville klokken blitt destruert på en GTG for giverne. Dessverre er hypenivået så høyt at 11k ikke var nok.Hypen er confirmed REAL!! Innsjønøen gikk for CHF28kVis vedlegg 310908
Hypen er confirmed REAL!! Innsjønøen gikk for CHF28kVis vedlegg 310908
Hvis ikke jeg tar feil var dette noe en 5711 faktisk hadde. Skal se om jeg finner bilde.De markørene klokken 12…grøss![]()
Hvis ikke jeg tar feil var dette noe en 5711 faktisk hadde. Skal se om jeg finner bilde.
Vis vedlegg 310917
Fant bilde
Hvis ikke jeg tar feil var dette noe en 5711 faktisk hadde. Skal se om jeg finner bilde.
Vis vedlegg 310917
Fant bilde
AhaBildet er fra RepTime på Reddit og viser en replika med QC-issues.