Det kan se ut som om hypen nå er over

Var innom «min» lokale AD her i utlandet i dag. De virket avslappet og fortalte at de nå fikk inn flere Rolex enn tidligere og i tillegg merket mindre trykk på ventelister og mas fra profittjagende tullinger. Jeg var ikke på utkikk etter noe spesielt, men ba de om å ringe meg når de kan gi rabatt på stål-Rolex. Akkurat det kunne bli en stund til, mente de ;)
 
Men hvis man ser på salgsstatistikk (f.eks på watchchart) de siste mnd er det helt soleklart at mange vil ta gevinst - da antall klokker til salgs har nærmest eksplodert. Det sier meg at det kanskje er flere som har vært med av profittgrunner enn hva oss forumnerdene aner.
[...]
Altså, er vi nå bare i starten på "full panikk", eller er det bare de mest nærvøse "invistorene" som nå selger unna og resten blir sittende rolig i båten.

Når jeg leser om de umiddelbare fremtidsutsiktene for f.eks. den jevne middelklasseamerikaner så gjetter jeg på at noe av det økte tilbudet kommer av at ikke-invistorer har solgt unna alt de egentlig ikke trenger for å forsørge familien.
 
  • Liker
Reaksjoner: lietors og OBJ
Når jeg leser om de umiddelbare fremtidsutsiktene for f.eks. den jevne middelklasseamerikaner så gjetter jeg på at noe av det økte tilbudet kommer av at ikke-invistorer har solgt unna alt de egentlig ikke trenger for å forsørge familien.

Invistorene øyner snart det perfekte tidspunktet for å laste opp!
88948819-A819-425C-A14C-669E769F9269.jpeg
 
Da blir det spennende og se hva som skjer 1 september.