Om det er sånn som forrige poster sier så burde jo Rolex bare høre på trådstarter, himle med øya, og si "alt er bra, kjør på" til Askeland. Ingen skade skjedd.
Jeg forstår ikke folk som føler at de skal beskytte firmaer som bedriver dårlig kundebehandling, men enda dårligere forstår jeg selskaper som står på prinsipper mot kunder. Ja, du har kanskje teknisk sett rett, men veldig få har blitt rike på å krangle med kundene sine om småpenger. Det er i det store og hele en helt forferdelig dårlig idé.
Jeg er for så vidt enig med deg i det aller meste jeg. Men jeg har også vanskelig for å tro på at ikke de fleste (forhåpentligvis alle) klokkeforretninger i Norge etter aller beste evne forsøker å gi god kundeservice og en god opplevelse for sine kunder. Ut over det så føler jeg overhode ikke noe behov for å forsvare firmaer som gir dårlig eller elendig kundeservice.
Men å dra på med alle kanoner og bruke masse tid på å forsøke å ødelegge mest mulig for en forhandler fordi man er litt uenig, det forstår jeg ingenting av. Greit nok at forhandleren er den profesjonelle part og «kunden har alltid rett» og alt dette, men i min verden så holder jeg min del av avtalen når jeg inngår en avtale uansett hvem motparten er, og om jeg er den som bryter avtalen så er jeg også beredt til å måtte ta min del av konsekvensen for det. Om det så koster meg 1.000 kr. Men lever fint med om jeg er alene om det her i verden.
Har for øvrig ingen relasjon til den aktuelle forhandleren.
Rikig god helg, og fortsatt god sommer til alle!