Denne tråden har blitt fryktelig ensidig. En sak har som regel mer enn en side! Jeg har bare positive opplevelser med Askeland, både når det kommer til kjøp, service eller bare det å stikke innom for en god klokkeprat. Har vært kunde der i over 20 år.
Stusser litt over denne såkalte mailen til Rolex @Lilac hvor du gir inntrykk at du skulle bestille din 4. Rolex. Ut fra formuleringen kan det forstås som om de foregående var kjøpt hos Askeland. Du presiserer senere at alle de 3 foregående Rolex var kjøpt hos Lervik, men at du møtte veggen hos dem i forbindelse med venteliste og ville prøve en annen AD? Litt rart at Lervik ikke behandler en kunde bedre som har kjøpt 3 Rolex hos dem...? Det synes jeg er rart![]()
Formuleringen i mailen var 100% nøyaktig, jeg vet ikke helt hvordan jeg skulle omskrive den uten å dumme den betraktelig ned.
Om vi først går utenfor tema, jeg har bestillingsbekreftelser (og klokkebilder) om du synes at det er rart at Lervik ikke backet meg i 2018, for det synes egentlig jeg og. Men tråden handler ikke om det, og jeg håper på å ha en mer relevant oppdatering de kommende par dagene.