Ahhh... så dette var grunnen til alt vrøvlet om Panerai i en annen trådSyndet i kveld også: Bunna 25YO og Glengoyne 25YO sammen med yirgacheffekaffe.Satan så godt disse to smaker med god kaffe.
Ahhh... så dette var grunnen til alt vrøvlet om Panerai i en annen trådSyndet i kveld også: Bunna 25YO og Glengoyne 25YO sammen med yirgacheffekaffe.Satan så godt disse to smaker med god kaffe.
Port Ellen og Brora åpner igjen.
Lurer på om spekulantene går på en smell, eller om prisene forsatt kommer til å nå nye rekorder?
http://www.scotchmaltwhisky.co.uk/portellenandbrorareopen.htm
Helte opp de siste dråpene av en 12 år gammel Glenlivet. Leter febrilsk videre i skapet etter mer smågodt. Tomt. Varelageret har ikke blitt oppdatert siden tidlig i vår. Dette fører til at jeg må på jakt etter nye dråper i morgen.
I farten kommer jeg på at jeg har drukket Talisker storm, Caol Ila 12, Bunnahabhain Islay single malt, Ardbeg 10, Highland Park 12, Laphroaig 10 og Lagavulin 16. Alle disse husker jeg som gode.
- Opp til 400 kr
- Fra 400 kr til 600 kr
- Fra 600 kr til 800 kr
Osv ...
Noen som har noen gode tips i de nevnte helt tilfeldige prisklasser?![]()
Da er det vel bare å pirke batteriet ut av røykvarsleren...
Vis vedlegg 62997
Siden røyk tydeligvis faller i smak kan jeg anbefale Bowmore.
Den på bildet er lagret på sherryfat.
En herlig kombinasjon etter min mening.
Finnes kun på tax free og koster deg ca. 800.![]()
Enig, det holder med bare å se, når herligheten koster £600![]()
Vis vedlegg 63417 Da var tiden kommet til å fylle opp igjen med det jeg liker aller best innen whisky jeg har smakt så langt: Bunnahabhain Single Malt Scotch 25 YO, Glengoyne Single Malt 18YO og Glengoyne Single Malt 25YO.
Ikke noe galt med det velDet er vel nærmest helligbrøde her, men har nå gått til innkjøp av Jack Daniel’s Sinatra Select og Johnnie Walker Blue Label. Dæven som de leverer!