Official Timekeeper
Visit Casio
00:00:00

Den store Whisky-tråden

On the rocks eller neat?

• On the rocks

Stemmer: 66 23,6%
  • Neat

Stemmer: 214 76,4%

• Antall stemmer
    280

GT350

Støttemedlem
Reg.
13. januar 2010
Sted
Oslo
Hjelp - trenger råd!
Skal kjøpe en flaske whisky til min brors bursdag som er nå til lørdag, tenker ca 1000 +/-. Har fått ett tips på denne single malt fra Nikka, Yoichi 10 Years Old De, men den får jeg ikke tak i! Noen andre gode forslag??
AAE8A13E-1C30-42EC-ACE9-71752FA2DBAC.jpeg

Reg.
16. juli 2013
Sted
Noreg
Hjelp - trenger råd!
Skal kjøpe en flaske whisky til min brors bursdag som er nå til lørdag, tenker ca 1000 +/-. Har fått ett tips på denne single malt fra Nikka, Yoichi 10 Years Old De, men den får jeg ikke tak i! Noen andre gode forslag??Vis vedlegg 153754
Om du ikke er fremmed for å kjøre til Porsgrunn for å få tak i en, så er jo denne interessant. 23 år, fra en independant bottler er mer snop enn masseprodusert japansk, selv om japansk whisky er bra altså.

GT350

Støttemedlem
Reg.
13. januar 2010
Sted
Oslo
Om du ikke er fremmed for å kjøre til Porsgrunn for å få tak i en, så er jo denne interessant. 23 år, fra en independant bottler er mer snop enn masseprodusert japansk, selv om japansk whisky er bra altså.
Takk, skal sjekke den, er det på polet i Porsgrunn eller?

Loevhagen

Støttemedlem
Reg.
6. desember 2013
Kjøpte Octomore 9.2 på vei til utlandet - og to stykk 9.2 på returen. Har egentlig aldri hatt sansen for "retail", men har aldri opplevd en whisky som har tålt så mye vann og allikevel vært så smakfull og samtidig hatt så høy viskositet. :)

Så - en 0,7L med normal mengde vann blir 1+ liter med høykvalitetswhisky. :)