Den store Rolex Explorer-tråden

He, he - det er bare en bezel insert som er lagt løst oppå klokka. No harm done - annet enn at en god latter forlenger kjeften. :mrgreen:

Det er som kjent ikke langt fra "hero to zero" - og så innen klokkeverden / -design. 1 ussel bezel insert endrer klokka totalt.

Original på betakaroten. :mrgreen:

20140517_183437_2_zps5bdc40a7.jpg

Kan anbefale "Rolex Explorer Encyclopedia" appen! Masse morsom historie og detaljer rundt modeller som ikke alle vet om. Tilgjengelig i google play, usikker for Apple. .

Jeg må si at Polar har vokst på meg i det siste. Har alltid hatt sansen for Explorer I og ikke vurdert Explorer II noe særlig, men Polar har seilet opp som en kandidat til neste kjøp. Nære unna den som ligger ute nå.

Jeg må si at Polar har vokst på meg i det siste. Har alltid hatt sansen for Explorer I og ikke vurdert Explorer II noe særlig, men Polar har seilet opp som en kandidat til neste kjøp. Nære unna den som ligger ute nå.

Den ser jo flott ut den. Norskkjøpt, komplett og selges av Good Guy. Hvit skive er jo perfekt om sommeren :cool:

Ikke min, men en fra rolexforum som har fjernet cyclops og malt gmt-viseren orange.

Hva synes folket om en slik mod? Jeg personlig synes det ser meget bra ut med orange viser. Usikker på cyclops.

• Liker
Reaksjoner: Utinaturen
Etter å ha siklet inne på denne tråden en stund, MÅTTE jeg ha en hvit 216570. Sto lenge mellom en slik og en sub nodate, og må si at jeg ble mørnet. Angrer ikke et sekund på valget. :- )

Spelunking

Var i Harbakhula og spelunket litt med cave exploreren. Beklager for patetiske bilder.