Den store Omega PloProf-tråden

1000010044.jpg

Kan endelig være med her
Vis vedlegg 395598
WOW! Grattis! Dette er pur klokkeglede min venn. Er du ikke overrasket over hvor fin den er og bære til og være 55mm? Ser ut som om det er stålutgaven du har der? Skal kjennes på hånden denne. Var 'rart' og prøve titanutgaven av denne. Utrolig mye lettere. Kjentes 'feil' ut i min bok. Velkommen i klubben da. Pøs på med bilder. Og husk, la den få litt modningstid, og du vil da elske den over lang tid. Bytt gjerne med noen fargerike remmer, og vipps du har en 'ny' klokke.
Nei dette var stas......
Gratulerer så mye.

WOW! Grattis! Dette er pur klokkeglede min venn. Er du ikke overrasket over hvor fin den er og bære til og være 55mm? Ser ut som om det er stålutgaven du har der? Skal kjennes på hånden denne. Var 'rart' og prøve titanutgaven av denne. Utrolig mye lettere. Kjentes 'feil' ut i min bok. Velkommen i klubben da. Pøs på med bilder. Og husk, la den få litt modningstid, og du vil da elske den over lang tid. Bytt gjerne med noen fargerike remmer, og vipps du har en 'ny' klokke.
Nei dette var stas......
Gratulerer så mye.
Takk 🙏
Ja, utgaven i stål. Litt uvant i starten, men etter noen timer så går det bedre 😅
Kom også med lenke så blir nok å prøve det etter hvert. En oransje gummireim hadde også vært knall.

Takk 🙏
Ja, utgaven i stål. Litt uvant i starten, men etter noen timer så går det bedre 😅
Kom også med lenke så blir nok å prøve det etter hvert. En oransje gummireim hadde også vært knall.
Kjøpte til en oransje jeg også. Er svindyre, mener jeg betalte 3200,- i fjor.
Deilig og bytte litt på. Men liker best den hvite.

IMG_6825.jpeg

Jeg har alle 3, men da sort, ikke hvit gummi. Er det jeg eller du som har stållenken "feil vei"? Jeg bruker den flate siden inn mot håndleddet...
Oi, det må jeg sjekker opp. Har nesten ikke brukt den etter jeg kjøpte den ny. Den kom slik fra omega med låsen på.

Jeg har alle 3, men da sort, ikke hvit gummi. Er det jeg eller du som har stållenken "feil vei"? Jeg bruker den flate siden inn mot håndleddet...
Min SM600 kom med original mesh lenke og med veldig tydelig flat polering på utsiden sin.
Derfra kjøpte jeg en ny original Omega mesh for SM600, og den også kom med sin flat(ikke så tydelig) polerte siden utenfor (y)
Da ja: disse lenkene bærer seg med sin flat side utenfor, og jeg mener at det er en fin detalje som burde vises.

På bildene er de nye lenken urørt og fortsatt med plast på låsen sin.
1000010945.jpg

1000010946.jpg

1000010949.jpg

Originalen under:
1000010350.jpg