Forskjellen med min er at jeg har en bezel B1 fra 1971, og den har en bezel B2 fra 1972.
Haha, jeg bare lurte hva som opprinnelig tok deg for å sette den ut på salg.Angret og trakk den fra salg....Vis vedlegg 393440
Den lå der å fristet . Men med klokke som må ut så var det like greit at du trekte den .Den ville være en relativt stor andel i ny bil.![]()
WOW! Grattis! Dette er pur klokkeglede min venn. Er du ikke overrasket over hvor fin den er og bære til og være 55mm? Ser ut som om det er stålutgaven du har der? Skal kjennes på hånden denne. Var 'rart' og prøve titanutgaven av denne. Utrolig mye lettere. Kjentes 'feil' ut i min bok. Velkommen i klubben da. Pøs på med bilder. Og husk, la den få litt modningstid, og du vil da elske den over lang tid. Bytt gjerne med noen fargerike remmer, og vipps du har en 'ny' klokke.Kan endelig være med her
Vis vedlegg 395598
TakkWOW! Grattis! Dette er pur klokkeglede min venn. Er du ikke overrasket over hvor fin den er og bære til og være 55mm? Ser ut som om det er stålutgaven du har der? Skal kjennes på hånden denne. Var 'rart' og prøve titanutgaven av denne. Utrolig mye lettere. Kjentes 'feil' ut i min bok. Velkommen i klubben da. Pøs på med bilder. Og husk, la den få litt modningstid, og du vil da elske den over lang tid. Bytt gjerne med noen fargerike remmer, og vipps du har en 'ny' klokke.
Nei dette var stas......
Gratulerer så mye.
Kjøpte til en oransje jeg også. Er svindyre, mener jeg betalte 3200,- i fjor.Takk
Ja, utgaven i stål. Litt uvant i starten, men etter noen timer så går det bedre
Kom også med lenke så blir nok å prøve det etter hvert. En oransje gummireim hadde også vært knall.
Jeg har alle 3, men da sort, ikke hvit gummi. Er det jeg eller du som har stållenken "feil vei"? Jeg bruker den flate siden inn mot håndleddet...Kjøpte til en oransje jeg også. Er svindyre, mener jeg betalte 3200,- i fjor.
Deilig og bytte litt på. Men liker best den hvite.
Vis vedlegg 395617
Oi, det må jeg sjekker opp. Har nesten ikke brukt den etter jeg kjøpte den ny. Den kom slik fra omega med låsen på.Jeg har alle 3, men da sort, ikke hvit gummi. Er det jeg eller du som har stållenken "feil vei"? Jeg bruker den flate siden inn mot håndleddet...
Min SM600 kom med original mesh lenke og med veldig tydelig flat polering på utsiden sin.Jeg har alle 3, men da sort, ikke hvit gummi. Er det jeg eller du som har stållenken "feil vei"? Jeg bruker den flate siden inn mot håndleddet...