Lav amplitude (230) og kornete olje.Hvilken tegn viste den? Gangreserve? Eller avik på nøyaktighet?
Lav amplitude (230) og kornete olje.Hvilken tegn viste den? Gangreserve? Eller avik på nøyaktighet?
Kassen er en Mark2 fra 1972 og etter.https://www.blomqvist.no/auksjoner/smykker-og-klokker/klokker/herreklokke-omega-ploprof-/758491
Ploprof til salgs på Blomqvist.
Gratulerer! Knalltøff!Sommerklokke på plass!
Litt roligere enn Ploprofn min i titan, litt tynnere og litt kortere lugg to lugg.
Gleder meg til original shark mesh lenke i stål blir levert snart
Fikk den heldigvis en god del under veil pris![]()
Første mann med en sånn på forumet.Sommerklokke på plass!
Litt roligere enn Ploprofn min i titan, litt tynnere og litt kortere lugg to lugg.
Gleder meg til original shark mesh lenke i stål blir levert snart
Fikk den heldigvis en god del under veil pris![]()
Må sende min på service også, hadde du din hos Swatch? Er det Rolex eller Lange pris?Tilbake fra service og på ny ISOFrane.
Vis vedlegg 403916
Ja, den var på fabrikk. 10700kr.Må sende min på service også, hadde du din hos Swatch? Er det Rolex eller Lange pris?
Okay, så ikke billig, men heller ikke helt lange..Ja, den var på fabrikk. 10700kr.
Spurte noen uavhengige også og de lå også rundt der. Servicekit for denne var veldig dyrt så de.Okay, så ikke billig, men heller ikke helt lange..
For å erstatte den med halvparten så mye klokke til dobbel pris…..Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor Omega tok ut den svarte stålversjonen fra katalogen…
Kommer den tilbake sitter jeg klarDen er sååå fet
![]()