Den store gitartråden

En "splitter ny" black classic fra 2013 til halv pris. Klarte ikke å motstå det, fordi jeg har gått med bondeanger siden jeg solgte min 2009 - modell i fjor.

286BFA2E-5F92-4793-8D39-D49125945484_zpsfgtnwswh.jpg

Gratulerer!

Ble fristet av den selv, men honeymooner fortsatt Studio Elite'en jeg plukket opp nylig :)

Siden jeg spiller mer el-gitar enn akustisk, så funderer jeg på om jeg skal slippe løs min Martin OMCPA-1 til fordel for ny klokke.

For en flott sak!
Den lå en slik ute på Reverb til 634 EUR for tre måneder tilbake.
Ellers viser et kjapt søk de går for mellom 900 - 3000 SEK avhengig av tilstand.
Takk for svar.
Min far brukte denne på 60 tallet når han var type "B-kjendis" på Norsk toppen. Jeg spør derfor ikke for å selge den.
Vi har dessverre hatt vannskade i huset, så jeg trenger å få vite en omtrentlig forsikrings verdi, siden denne ble noe skadet :(

Takk for svar.
Min far brukte denne på 60 tallet når han var type "B-kjendis" på Norsk toppen. Jeg spør derfor ikke for å selge den.
Vi har dessverre hatt vannskade i huset, så jeg trenger å få vite en omtrentlig forsikrings verdi, siden denne ble noe skadet :(
Kjedelig!
Dersom det var gitaren til "kjendis fra Norsktoppen", vil min tanke være at den kan være verd mer enn en som var eid av meningmann. Kanskje du bør få en takst av noen som har greie på sant, feks et auksjonshus eller noe slikt?

Ay ay ay, må ikke få noe GAS nå. Jeg har bare min aller første Ibanez(GRG170DX) som er moddet med GFS Retrotron's(?) ala Filtertrons, pedalbrettene hvor en pedal koster like mye som gitaren, og en Tone King Falcon.

Tror jeg må skaffe meg en ordentlig gitar igjen.. eller så må jeg selge alt og få meg en klokke til.

• Liker
Reaksjoner: havarduf
Dars, nå må du slutte å tulle! Selge alt av utstyr....

To paracet, en R7 og en mastercrafted Strat, så gir deliriumet seg. Så en skikkelig tele og en superstrat for å ikke gli tilbake i la-la-land.

• Liker
Reaksjoner: MrRambutan
Dars, nå må du slutte å tulle! Selge alt av utstyr....

To paracet, en R7 og en mastercrafted Strat, så gir deliriumet seg. Så en skikkelig tele og en superstrat for å ikke gli tilbake i la-la-land.

Er spent på å se hva du gjør rundt i dette forumet her :D hoho!