Kohe321
Støttemedlem
- Medlem
- 19. okt. 2011
Har spilt gitar siden barneskolen (5 klasse, er nå 22 år). Gikk hos lærer i 4 år ca, og utenom en periode i band på ungdomskolen spiller jeg kun for meg selv.
Spiller igjennom en axe-fx ultra->M-audio interface-> rockit studiomonitorer for øyeblikket. Har hatt ett par rørforsterkere oppover, men axe-fx'n er første gang jeg føler en digital enhet kan måle seg med rør. Helt rå, og anbefales på det varmeste.
Har 4 gitarer for øyeblikket.
1. Carvin 727 med BKP warpig pickups (7 strenger).
2. Schecter loomis 7 strenger (oh yes hahah)
3. Agile Septor 7strenger med BKP nailbomb sett.
4. Ibanez rga121 6 strenger med BKP warpig i bridge.
Her er et par bilder av Carvin gitaren. Uten tvil den beste av de jeg har, og jeg er ufattelig glad i den da den er mer eller mindre custom-made etter mine spesifikasjoner. Den har dermed en veldig spesiell kombinasjon av treverk: kropp av valnøtt, mahogany og lønn. Fretboardet er av ebony.
Litt bilder fra da jeg fikk den:
Engravert trussrod lokk
Sorry for bildespam
Spiller igjennom en axe-fx ultra->M-audio interface-> rockit studiomonitorer for øyeblikket. Har hatt ett par rørforsterkere oppover, men axe-fx'n er første gang jeg føler en digital enhet kan måle seg med rør. Helt rå, og anbefales på det varmeste.
Har 4 gitarer for øyeblikket.
1. Carvin 727 med BKP warpig pickups (7 strenger).
2. Schecter loomis 7 strenger (oh yes hahah)
3. Agile Septor 7strenger med BKP nailbomb sett.
4. Ibanez rga121 6 strenger med BKP warpig i bridge.
Her er et par bilder av Carvin gitaren. Uten tvil den beste av de jeg har, og jeg er ufattelig glad i den da den er mer eller mindre custom-made etter mine spesifikasjoner. Den har dermed en veldig spesiell kombinasjon av treverk: kropp av valnøtt, mahogany og lønn. Fretboardet er av ebony.
Litt bilder fra da jeg fikk den:
Engravert trussrod lokk
Sorry for bildespam