Den store budgettråden!

Er det virkelig noe tvil om hva som er den beste budsjettklokka?
2aj8l7l.jpg

Jeg har helt glemt å poste i denne tråden. Jeg har hatt stor interesse for lavbudsjett-klokker i lang tid, min fascinasjon for hva som går an å få til for samme pris som et restaurantbesøk kjenner ingen grenser!

I og med at det har vært litt Vostok her fra før, begynner jeg med Scuba Dude, moddet med ny bezel + insert og Hirsch-rem:

IMG_4672.jpg

IMG_4675.jpg

IMG_4677.jpg

IMG_4678.jpg

IMG_4679.jpg

GetFile.aspx

Dette er mine øyne en av de peneste klokkene jeg vet om akkurat nå, er bare akkurat for dyr til at jeg klarer å plukke den opp som en budgetvariant. Patetisk nok, hadde det stått Omega på skiven hadde jeg eid den for 2 år siden :( Snakk om å være logo/brandhore....

Dette er mine øyne en av de peneste klokkene jeg vet om akkurat nå, er bare akkurat for dyr til at jeg klarer å plukke den opp som en budgetvariant. Patetisk nok, hadde det stått Omega på skiven hadde jeg eid den for 2 år siden Snakk om å være logo/brandhore....

Jeg synes du skal kjøre på Guybrush Threepwood! Den er virkelig flott! Jeg kan faktisk også godt like chrono utgaven av den. Og brun rem kler den særdeles godt;)

c006.414.16.051.00-1.jpg

170.jpg

Kjøpte akkurat en slik for $79 på eBay. Er jo en ren Lange 1-homage så særlig respekt har jeg ikke for den, men var akkurat rimelig nok til å klikke på bud-knappen. Slike rene homageklokker har en tendens til å få et par uker i samlingen før de forsvinner ut igjen, men vi får se :mrgreen:

170.jpg

Kjøpte akkurat en slik for $79 på eBay. Er jo en ren Lange 1-homage så særlig respekt har jeg ikke for den, men var akkurat rimelig nok til å klikke på bud-knappen. Slike rene homageklokker har en tendens til å få et par uker i samlingen før de forsvinner ut igjen, men vi får se :mrgreen:

Dekorert verk og greier :D
Du får kjøre en macroserie av denne slik at vi får sammenligne finishen med Moore sin :D

Dårlig med svar her..

Men er det noen som vet om en fin klokke med GMT, automatisk verk, til mellom 5 og 10k !?
Skal brukes på jobb da jeg må forholde meg til flere tidssoner, så en deskdiver hadde passet bra! :D